szinamond

2003/06/05
Jól adott nekem. Hogy a reakcióim "zűrösen megkoreografáltak", sznob vagyok, de nem úgy, ahogy ő (még szerencse), idegesítően kiszámított és rendezett vagyok, de túl ezoterikus is. Naptár szerint élek, mindemellett idegesítő a fennköltségem.

Próbálom összeadni. Oké, tényleg van egy rendszerem. Szeretem, ha nem fulladok káoszba, viszont utálom, ha a dolgok az ember fejére nőnek. De nem hiszem, hogy ez olyan kirívó, bár lehet, hogy van, aki karrierizmusnak (he?) hívja. Ökörség, szerintem csak öntudatosság, ami néha makacsságba hajlik. A koreográfiámról annyit, hogy vannak egyedek, akik tényleg valami olyat hoznak ki belőlem, ami hidegebb és merevebb annál, mint amilyen igazán vagyok. De valszeg a feszélyeimet próbálom ezzel palástolni, amihez hozzájátszik valami szabadság iránti vágy is.

Fennköltség? Ez túlzás. Bár általánosban a kedvenc tanárnénim lekommentálta a dolgozatomat azzal, hogy "dagályos". Tessék, A.nus, digidagidagályos vagyok, mégis megőrülsz a fizikai valómért. Ez viszont rád jellemző: nem bírsz elviselni, de azt sem, ha nem kapsz meg. Hisztis kisgyerek módjára elmondod, mennyire irritáló a személyiségem, és megint lebuzizol, mert visszautasítalak. You want it and you want it now, hogy korunk fő szlogenjét idézzem – pedig te eggyel örgebb generáció ficsúrja vagy. Én meg lehet, hogy abba tartozom, amelyik a végén azt mondja, legyen, és az egyetlen szikrát valami régi furcsasághoz hasonlítja, amit ma már mamunak mond. Sz.na mondd, a hamvas a hamuból jön?

Bab'a tegnapi beszólása, szokásos lassú és méla, ám lényeglátó módján: "T. még szűz javába, nem?" De, drága, javába. Tényleg, minél közelebb kerül valaki a dugáshoz, annál romlottabb lesz? (A szemem előtt egy kép egy vonzó női testről, a homlokán fehér táblán ez áll nagy betűkkel: ROMLANDÓ HÚS) Ha meg má' nem kívánja a szexet, biztos lejárt a szavatossága.


szinamondta 6/05/2003 10:20:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?