szinamond

2003/06/30
A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, a további hasonló helyzetek elkerülése végett intézkedtünk, hogy a jövőben az elveszett lakcímigazolványa alapján kezdeményezett pótdíjazási esetekben a felszólítások ne kerüljenek kiküldésre.

Na lám, ennyit tesz egy kis levelezés és panaszolás. Csak azt nem értem, hogy lehet a magát nekem kiadó alak annyira peches, hogy két hónap leforgása alatt képes magát kilencszer (9x !) elkapatni a kallerekkel. És igazából azért meg irigylem kicsit, mert noha nekem nem küldik majd ki a büntetést, neki sem kell befizetnie. Ott van neki a lakcímkártyám. Handy.

Tegnap Ninu a körúton felfújt egy bóbitát. És hopp, röpült felfelé. Én is akartam, de csak nem akart lejjebb szállni a piszok. Illetve többes szám, mert hosszas pillantás után észrevettük, hogy az tulajdonképp egy bóbitapár. Két bóbita, összecsavarodva.

Kipakoltam a szobámból, depi a köbön. A.nusszal szó volt valami lehetséges kis nyünyögésről, de végül nem. Beszélgettem magammal arról, hogy inkább irány az ágy egyedül, de megígértem Ninunak, hogy bemegyek vele a
műsorba. Jól tettem, mert így a kellemes zenék mellett belőle is kaptam még. Kétszer begerjesztette ugyan az egész hóbelebancot, de azt látni kellett, ahogy vasárnap éjjel fél kettőkor ő és Nekim a pult mögött pumpálják a levegőt. (A fenébe, hogy sosem jegyzem meg a zenéket!) Ez utóbbit, akinek szintén kiköltözésnyűge van, elmenetben még sikerült megnevettetnem azzal, hogy az összes paraembernek nyolcasra végződik a telefonszáma. Pörgesd csak végig a telefonkönyvedet, meg fogod látni. Mi??? :)

Az utcán odajött hozzzánk még valami csávó, hogy melyikünk szereti a zenét. És egy Balázs Elemér-lemezt mutogatott lelkesen, mint egy hittérítő, majd kicsit lehervadt a szája, mikor összhangban egy rózsaszín, leanderes, teraszos, turistás képet festettünk le neki. Biztos azt gondolta, nem értjük. Az öblös női dúdolgatásnál még az is jobb, amikor Björk kimondottan kislányosra veszi, annyira, hogy Ninu fenékbe rúgná. Most meg itt szenved a fülembe, hogy I love him, I love him, I love him, this time I'm gonna keep me all to myself. Az a jó, amikor reked.


szinamondta 6/30/2003 06:39:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?