szinamond

2003/06/09
Köszönöm a javításaidat és a hosszú leveledet. Remélem, hogy ezt nem van túl sok a munkat.
Wie sagt man: “Das ist viel Arbeit für Dich”?
Remélhetőleg jól vagy és egy szép hetet volt. Én is jól vagyok.
Gratulálok neked az ösztöndíjadhoz USA-ban! Hova mész? Melyik városban? És hol fogsz lakni? A vendégcsaládinál? Remélem, hogy mégis még írunk magunk. Örülnék, ha írsznál egy levelezőlapot, mert őket gyűjtek.


Írta a
tandempartnerem, Sumona. Cuki. Bírom, hogy próbálkozik. Sőt, egész jól halad. Asszem, én ki lennék feküdve a magyar nyelvtantól. Néha zavarba jövök, mikor megpróbálok elmagyarázni neki valamit úgy, hogy legközelebb is tudja használni. Például, hogy miért nem Nicole Kidman-val. Annál még az is egyszerűbb, hogy hogyan javítsa ki ezt a mondatot: A szemináriumért a házi dolgozatat irek kell Gömbösről és a kormány-idője. Vagy inkább mégsem…

Egész délután az oltási könyvecskémet nézegettem. Nem azért, mintha nosztalgiám lenne a saját bébiszagom és a rugi (anyukám szava a rugdalódzóra) után, hanem, mert a hülye amerikaiak mindenféle oltásokat kérnek. Úgyhogy holnap kapok még egy jó kis agyhártyagy. vakcinát, oszt sanyi. Mumpszos már voltam félpofára, úgyhogy köszönöm, nem kérném. Nemtom, bevalljam-e, hogy hajlamos vagyok a szívritmuszavarra. Tudják, mikor meglátom a tévében Jude Law-t, egyszerűen kiugrik a helyéről! Hát még, amikor Nastassja Kinski tűnik fel, egyszerűen össze-vissza ver! Hiába, az esztétikai élmények… még rosszabb, ha ez auditív hatással is párosul, tudják. (Arról inkább hallgatok, hogy azóta van ez, mióta a Hajón egyszer nagyon elengedtem magam. A receptoraim a hibásak, tudom én.)

Szervezkedés, dolgozatírás, szervezkedés, munkaajánlat (francba, sok pénz, de kevés kedv). Meleg van, nemtok elaludni. Idegesebb leszek egyre, és tudom, ha idegesebb leszek egyre, annál nehezebben megy. Írni kéne ilyenkor, különben csak leterhel a sok terv és teendő képe. Az agyban. A zagyvagyban.


szinamondta 6/09/2003 11:07:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?