szinamond

2003/06/03
Még mindig olyan kis béna tudok lenni, elcsesződik a kedvem egy szar beszólástól. Igazából lehet, hogy imádom magam olyanokkal kínozni, hogy "de most miért mondta ezt az ökörséget, mit gondol rólam, miért olyan hűvösésidegen", közben meg asszem leszarom az egészet. Csak a dolognak ez az oldala valahol nagyon lapul, a ráparázós, az van elöl. :(

komoly lany vagy. (remelem nem veszed rossz neven, hogy ezt mondom). Írta
Nefritfuvola. De igen, haragszom, haragszom, haragszom mindenkire, aki azt mondja, túl komoly vagy, veled olyan jó beszélgetni, miért vágsz ilyen szomorú képet, valami baj van, ne lógasd az orrodat (lóg az magától is). Nem hiszem el, hogy télleg ennyire… izé… és ráadásul nem is álltam a szeme előtt, mikor ez lett a benyomása. Gáz, ez azt jelenti, hogy tényleg bármikor eljátszhatnám Mellon Collie szerepét.

Viszont hozzáteszem, azt is mondják, hogy ha mosolygok, akkor nagyon. Valószínűleg az van, hogy az arcberendezésem alapvetően komolyabb, vagy hogymondjam, kevésbé röhencs típusú. De azért a vidámság meg még jobban meglátszik a fejemen. Az amerikai barátnőmnek hála, aki fél éven keresztül trenírozott a 36 fogas fotómosolyra. Addig nem volt hajlandó elkattintani a gépet, amíg ki nem látszottak a fogaim – Eszta, I want to see your teeth!

Egyszer M.fej, amikor még egy hajszállal közelebb álltunk egymáshoz, vigyorogva azt mondta, még nem is láttam a fogaidat. Sose mosolyogsz (nem! ez akkor sem volt igaz!). Aztán biztos megcsókolt(am). Imádok mosolyogva csókolózni (oké, nem szó szerint kell érteni, technikailag nem lenne a legkóserebb a konstans vigyor).

Mára a földi élvezetekből csak a meggyevés jutott ki, de ennek legalább megadtam a módját. A fáról egyenesen a számba, fürtöstül. Csupa piros lé voltam a végén. Hatévesen biztos rohantam volna befelé, hogy Anyuuu, elvágtam a kezem! Haha – ma nem nevettem semmin, kivéve azt, hogy megkaptam a BKV-től a harmadik kibaszott felszólítást. Egy harmadik napon ismét megbüntettek, -büntették azt a genyát, aki használja az irataimat. Kezdem unni. Kérek ötleteket mindennek megszüntetésére. Ha van valaki, akiről eddig azt hittem, hogy haver, közben meg halálos ellenség, álljon elő. Játsszuk le, bébi.


szinamondta 6/03/2003 07:05:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?