szinamond

2003/06/07
Vicces élmény volt ma, hogy igazán jól elbeszélgettem egy hentessel (nem mondhatom, hogy A HENTESEMMEL, mert nem az enyém ő). Lent a hűs és sonkaillatú pincében tette elénk a friss húsokat, botokra fellógatva meg ott figyelt a kis marha-szarvas, marha-sertés és pikáns sertés. Kolbász formában. Vettünk olyan húsokat, amelyek nevét nem tudom (melyik állatnak és hol lehet pl. a "dió"-ja??), és azt firtattuk, az ipari tepertő mitől más, mint a házi. Már nem emlékszem pontosan, csak az a lényeg, hogy házit csak előjegyzésre tud szolgáltatni a fickó, mert "sokkal nagyobb rá a kereslet, mint amennyi kitermelődik, és – hogy úgy mondjam – sorbanállás van érte". Hagytuk az indusztriál témát, és áttértünk arra, vajon mit eszik a magyar.
Bëlgáéktól tudjuk, húshúshúst, de itt most a kérdés az volt, malacot-é inkább, avagy csibét-pulykát. Én utóbbira szavaztam, de Hentes úr szerint még mindig tartja magát a sertés. Csak nem annyira, hogy jól menjen a tenyésztőknek. Most is van gazda, akinek száz túlsúlyos disznaja van. Szerencsétlen. Így már csak áron alul adhatja el őket. Az engem annyira már nem érdekelt, hogy a Kaiser's boltot miért veszi meg a Spar, menni akartam.És itthon bezabáltam egy nagy adag vegyes salátát. És nem álltam meg, hogy meg ne kóstoljam a sertés-marha kalbászt. Fincsi vót, fincsi, mi?

Az előbb eszembe jutott egy újságcikk, mely szerint csomóan akarták a nevüket Hentesről és Mészárosról valami másra változtatni. A leggyakrabban akkor, ha sebész volt a hivatásuk.

Kaptam egy meghívót a világ körülre: I will go to Japan on August 1st, so I don't think we will be able to meet in the US, but you should come to visit me in Japan or somewhere else in Asia! really! Or, when I come back to the States to visit we could meet...or, I may visit a friend in Brazil next year: we could meet there! A rózsaszín fantáziákra mindig vevő voltam, de nem hiszem, hogy csak úgy ki tudnék ruccanni Japánba. Pedig odalennék érte.


szinamondta 6/07/2003 12:23:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?