szinamond

2003/08/28
Éjjel van, de nem alszom és nem is bulizom. Most néztem meg a
napszemüvegreklám-filmet a kampuszon, miután mindenki beharangozta, hogy mennyire nézhetetlen. Oké, voltak pontok, mikor kínomban én is nyöszörögtem, pl. az ominózus szívmasszás résznél, de a repülős-karatés-libbenő ballonkabátos részek koreográfiája nagyon tetszett. Meg az is, ahogy a csajoknak el volt választva a hajuk. Meg voltak benne szép cipők. A dialógusokon viszont talán lehetett volna még dolgozni. You know what we're here for. Válasz: Do YOU know what you're here for? Nemá.

Ma táncos nap volt. Az orientációs programon (kb. mint otthon a gólyatábor, csak alkoholmentesen teljesen, viszont annál több kaja van. Majdnem kizárólag nagyon tehetős gyerekeknek. Még jó, hogy a miénket Kellner bácsi állja) volt egy mozgásóránk, ami megbizsergetett. Persze a szokásos "futkossunk körbe és köszönjünk egymásnak" cucc is volt, meg szembekötősdi, de élveztem, mikor picit meg kellett masszírozni egymást. Mellettem pont a tanárnő állt a körben, úgyhogy az én hátamat ő marcangolta. Hm, fincsi.

A karibi vacsi még fincsibb volt, kókuszos-édes-paradicsomos salátával és valami fura, káposztával töltött batyuval, ami az indiai szamószára hasonlított. Aztán volt cheese cake is, tele mascarponéval, megkóstoltam, de persze azonnal lelkifurdalásom lett. Közben elkezdődött a Talent Show, amin a pajtásaink is felléptek, de mivel én nem vagyok megáldva sok mutogatnivalóval, maximum tapsoltam. Az egyik feka fickó viszont iszonyú ügyes, leült a zongorához és csak úgy fojt bele a vibráló hangja a mikrofonba, valami szentimentális dal apropóján. Persze az összes magyar csak bámult egymásra, mintha megérzékenyülten, nekem is eszembe jutott Ninu emailje. Elképzeltem őt meg az eckit nyár végén. Azt írja, nem volt ott éppen a kedvenc pincérem. De itt sincs. :)

Show me the salsa! Ez volt a második táncos esemény, salsa-óra. Megtanultunk (volna) jópár lépést, az nem is lett volna baj, hogy egy lány játszotta a fiút (Lulu volt a párom), mert ráztuk mindketten, csak aztán szegény kis bolgár fiúnak is meg kellett mutatnom, így viszont lemaradtam. A kezdő lépések még mentek, aztán inkább néztem a többieket. És irigyeltem azt a csajt, akinek az egyik feka ismerősöm jutott: bár majdnem kitörte a 19 éves szépség karját, ruganyosan járta a salsát. Ja, azt mondtam már, hogy irtó öregek vagyunk? Rajtunk kívül senki sem ihat alkoholt. De a hét végére megérkeznek a többiek, akik talán már meglesznek 21 évesek. Can't wait.


szinamondta 8/28/2003 08:25:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?