szinamond

2003/08/31
Ma ittam először alkoholt, több mint két hete. De ma elég sokat. Hú, éjjel fél négy van, de nemrég értünk haza, itt mulattunk két házzal lejjeb a Cleo nevű fraternityben. Először azt hittem, hogy az egész nagyon gáz, tizennyolc éves lánykák ittas csetlésbotlását kellett nézni. Itt tényleg az a menő, ha valaki be van rúgva, csak azért, mert tegnapelőtt, a szülői házban még nem szabadott. És mint arról értesültem, a koksz is elég népszerű az elsőévesek körében, meg persze a fű: ha valakit meglátnak a kampuszon szívni, a legrosszabb, ami történhet vele állítólag az, hogy a biztonságiak elveszik tőle és elszívják.

De nem akarok annyira előre rohanni: a nap lassan és idegesítően kezdődött, kezdtem úgy érezni, hogy túl sokat vagyunk együtt mi magyarok, és feleslegesen várok rájuk állandóan. Végül Lulu és én bementünk a városba busszal, ami megint külön élmény. A helyi BKV a legjobb fej, mert bár mindegyik sofőr tudja, hogy a béreltünk csak hétfőtől érvényes, eddig még egyszer sem kellett jegyet vennünk. Mindig azt mondják, rendben van, üljünk csak le. Szóval megnéztük a Connecticut folyó partján lévő olasz fesztivált, ami kicsit csalódás volt, de legalább már kiismerjük magunkat valamennyire a környéken.


Vacsi után megnéztem a Finding Forrestert, nagyon-nagyon tetszett. Mikor később mondtam a kis fekete ismerősömnek, Kinonak, hogy el is bőgtem magam rajta, azt mondta, ő is. Ezt alig akartam elhinni, nem fér bele a "nagyon vagyány és megközelíthetetlen fickó vagyok" imidzsébe. Én meg még most sem tudom, hogyan kell vele kezet fognom, hogy kúl legyek. Volt egy buli a mi épületünkben, de mikor kezdett behalni, átmentünk a Cleoba ismerkedni. Sőt, táncoltunk is, de azt már az előzőben is. Mi több, egy fekete lány azt mondta, you dance pretty good, amit hatalmas bóknak vettem. Majdnem akkorának, mint azt, hogy két fekete fickó leszólított az étterembe menet, és odakiáltottak, hogy honnan jövök. Azt akartam, hogy kitalálják, de miután elsorolták az összes kelet-európai országot és nem lyukadtak ki nálunk, megmondtam. So I look very European, don't I? Yes, you do and very attractive, too. Azon lepődtem meg, hogy azt mondták, idősnek nézek ki, mire én viccszörnyülködtem, erre hozzátették, hogy inkább érettnek. Hm. Nem tudom, hogy ez itt mennyire számít előnynek. Néha úgy érzem magam, mint egy felügyelőnő az osztálykiránduláson. Jól van, gyerekek, azt a poharat még felhajthatjátok, aztán lassan takarodó.


szinamondta 8/31/2003 09:54:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?