szinamond

2003/08/20
Nem is tudom, mivel kezdjem. Talan azzal, hogy lefagy a labam. Meg azzal, hogy ez a harmadik nap, amikor ejfel utan sokkal fogok lefekudni, pedig lehet, hogy meg az idoeltolodast sem hevertem ki. Viszont asszem, elvezem.

A repulo nem volt rossz. Attol eltekintve, hogy kicsit be voltam tojva. Az elejen. Aztan mar nem, hanem csak neztem a felhoretegek kozott a levegot. A masodik, nagy gepen mar nem lattam ilyesmit, mert a folyosoron ultem, ugyhogy fogalmam sincs, milyen az ocean felett atrepulni. Mikor megerkeztem, a rokonaimnak volt egy meglepetese: egy iszonyatsarga Ford-kabrioval jottek ertem. Hu, eleg jo nyitott kocsiban utazni, es a szembejovo szel legalabb megtartja valahogy az arcodon azt az elvart konstans vigyort, amit egy cirka 20 oras ebrenlet utan nem biztos, hogy tudnal produkalni. Aztan ajandekozas, a kis kuzinok megmutogattak a hazat, meg odaadtak az osszes rajzot, amit keszitettek nekem, thank you for visiting us in Canada.

Azota nincs megallas, minden wonderful, nice es cute, nem is tudom, mikor wow-ztam es oh-ztam ennyit utoljara, Niagara-on-the-Lake tenyleg helyes volt, aztan vegigmentunk a Niagara Fallsban levo vurstlisoron, beultunk egy 4D moziba is. Ez kellemes meglepetes volt, mert csomot rohogtem: lattam magunkat, ahogy ulunk normalis, de 8 iranyba mozgo szekekben es 3D-s szemuvegben bamulunk egy nagy kepernyore, amin egy hatalmas jegtomb gurulunk orult palyakon ide-oda, nekiutodunk mindennek, aminek neki lehet, belecsobbanunk vizekbe, meg repulunk a levegoben, es visongva nevetunk, ahogy a jegfejunk nekikoppan egy darab fanak. A kepernyon. Technika! Ma
Torontoban kenytelen voltam felulni egy ringlispilre, egy hullamvasutra, meg egy oriaskerekre (beautiful view) es egy porgos vacakra. Hat, ezen annyira szetrohogtem a fejem, amikor a gyomrom a szajamba szaladt, hogy az uzemeltetonek nagyon tetszett, ezert mehettunk ingyen meg egy kort. Nem annyira kellett volna...

Es lattuk a vizesest is, meg volt tuzijatek tegnap es ma is, nem is csodalkozom az aramszuneten. A legjobb a mai napon: vettem a torontoi Exhibit-en (minden evben megrendezik, kulturalis es evos-ivos-vidamparkos megmozdulas) egy csodaszep kesztyut sallal. Tibeti, gyapju, es buziszinu. Hogy a hideg telen legyen velem egy kis szivarvany.

De kellett volna vennem egy ugyanilyen zoknit is. Mert mar tenyleg lefagy a labam. Hogy ezek miert imadjak a hideg helyisegeket?



szinamondta 8/20/2003 06:59:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?