szinamond

2003/08/06
És mi az, hogy ha elmerengek, kezdem nem találni a helyem? És az, hogy ennyire számítanak az emberek? Hogy attól vagyok jól, ha beszélünk. Hogy is mondtam? Olyan jót beszélgettünk, mert igazán ismerjük egymást. Ettől töltődöm fel.

A Szigeten is ez volt a legjobb. Az első délutáni sörtől relaxáltam már, az iszonyat hőségben. És jött kifelé a szívem a számon. Barka meg csak hallgatta, de nem szólt, hogy stop, overdose. Aztán megbeszéltem
Sangával a bulim részleteit, ezzel befejezettnek tekintve a szervezkedést. Már csak annyi volt hátra, hogy az összes szembejövő ismerőst meghívjam.

Ezt tettem Moszattal és g-ral is, akikkel fúrtuk a lábunkat a kellemesen hüvös homokba. Moszatnak akkor esett le, hogy én vagyok az egyik link az oldalán, és örült. Vicces ez a virtuálból reálba fordulás. Aztán végre találkoztam Albrechttel, mindannyiunk kedvencével: a Skeg-koncert volt a legeslegjobb az egész napon, és közben láttam, ahogy szűrődnek kifelé a pozitív sugarak a kedves kis lényéből. És ahogy felvillanyozódik és hadonászik a vonójával, édes. (Mondtam is neki, édesek a szőke fürtjei. Mire ő: ez a szakszó rá? Édes?) A Tilos sátor csak úgy zizegett az örömatmoszférától. A másik legjobb dolog a harcsapaprikás volt, amit a sátor mögött bográcsoltak. Műanyag pohárból kellett enni ugyan, de isteni zamata volt, nokedlivel és családias hangulattal.

Aztán jót tett amúgy is beszédes és kedvesen csipkedős hangulatomnak a Cinesoma féle tequila, és az azt körülfolyó közös vicceskedés. Lénike panaszolta, hogy Gy. meggyanúsította azzal, hogy leszbikus, csak mert rövid a haja. Mire megegyeztünk annak az elméletnek a helyességében, hogy mindenki egy skálán helyezkedik el, tehát valószínű, hogy van benne némi leszbicizmus. Jajj, de örültem ennek a szónak. Csak úgy valahogy kiejtettem, de tetszett nagyon. Ilyesmi témák kavaroghattak a levegőben többször is, mert amikor a Skeg alatt valaki megfogta a popómat, és hátrafordulva mondtam, csak nyugodtan, a csávókám a mellette álló lányra mutatott. Oké, annak is nagyon örülök. Mért, most komolyan, örülsz, hogy egy csaj fogta meg a seggedet? Persze, bazmeg, mi mást mondhatnék? Csávókám kihív, beszélgetnénk kicsit, mire én, hogy szeretném a barátaimat meghallgatni. Elsápadás, szem lesüt, ja, nem tudtam, hogy Albrecht ismerőse vagy. Miért, akkor nem fogdoznád a seggemet? Abban maradtunk, hogy ha a barátnője, akkor nem, de amúgy még fogja. De miután leléptem üdvözölni a rég nem látottakat, ez örökre feledésbe merült. Úgysem a kedvenc testrészem.

De mondd, azt komolyan mondtad, hogy van benned valamennyi leszbicizmus?

És igen, használják a szavamat!


szinamondta 8/06/2003 11:40:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?