szinamond

2003/08/15
Átírtam Nic-nek azt a mixCD-t, amit tavaly ilyenkor kaptam ajándékba. Már réges-rég megígértem neki, de most már csak elküldetni tudom. Nem találkozunk már. :( Írtam hozzá egy énEgérhez illő lapot is, de vigyáznom kellett, hogy ne legyen túl érzelgős, mert azt nem szereti. De azt hiszem, úgyis tudja, hogy hiányozni fog. Mikor legutóbb felhívott, már elbúcsúztunk, és mindkettőnk utolsó „vigyázz magadra”-jában benne volt a lényeg. Hogy hiányozni fogsz. És amikor azt írom, ha az eckiben vagy, feltétlen gondolj rám, azt írom, basszus, nem akarok kimaradni az életedből egy éven keresztül.

És még azt is írtam neki, ami az idei nyaram legnagyobb revelációja: érzéseket nem lehet újraélni. Hiába közlekedem a Moszkván, battyogok a margitszigeti virágos parkban, nézek le a Rácba vagy fel a Citadellára, az élmények nem jöhetnek vissza. Ami legjobban hiányzik mégis, az az atmoszféra. Hogy olyan könnyű legyek, önálló és vidám és szeretettel teli. Mint tavaly nyáron.


szinamondta 8/15/2003 04:27:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?