szinamond

2003/09/02
Ma megint elszallt az agyam. Es most kivetelesen nem lesznek ekezetek, mert nem a szobamban, hanem a konyvtarban ulok.

Ott kezdodott, hogy tegnap ejjel ugy fekudtem le, hogy meg mindig nem tudom az orarendemet. Gaz. Nincs olyan ora, ami kimondottan a szakmamba (?) vagna, amit meg mindenkepp akartam, elmarad. Ugyhogy. Mikor a City Imagined ora utan (ahol a tanarno ketszer rakerdezett, most akkor Bulgariabol vagy Ukrajnabol jovok-e) atmentem az Arts, Identity and Communityre, roppant furcsan ereztem magam. En voltam egyedul a teremben. Cirka fel oras telefonalgatas utan kideritettem, hogy az ora mashol lesz es mas idopontban, ami nana, hogy nem jo nekem. Fejem ekkor mar eleg nagy.

Viszont veletlenul meghallottam a keresgeles kozben, hogy van egy hip hop ora is. Errol persze egesz eddig nem tudtam semmit. De ez mar javaban ment, ugyhogy a vegere settenkedtem oda, es beszeltem a tanarokkal. Erre is sulyosan sokat kell olvasni, filmet nezni es zenet hallgatni, review-kat irni, meg ilyenek, de izgalmasnak tunik. Ezutan majd tanultan fikazhatom a magyar hip hop szcenat.

Az az igazsag, hogy betojtam a kovetelmenyektol. A foto orat azert nem merem felvenni, mert minden egyes orara ket tekercs 36-os filmet kell majd elloni, es akkor meg nem beszeltem az elohivasrol. Hozzateszem, a cuccokat nekunk kell hozza megvenni. Egyebkent megdobbento, mennyibe kerulnek itt a konyvek. A spanyol nyelvkonyv pl valami 250 dollar. Jo, mondjuk van hozza CD-ROM is.

Voltam meg egy History of Sexuality oran is, eleg furcsa volt, a tanar ugy nez ki, mint egy - na, nem tudom ezt PC modon megfogalmazni. Nagyon szigoru arcu (fasisztoid), alacsony novesu (torpe) meleg (buzi). Kell majd olvasni Freudot meg Foucault, az elso nevet igy mondta, hogy fjojd. De izginek tunik, csak nehogy nagyon lila legyen. Igy is leszoltak egyszer otthon, hogy "feminista mozgalmar" dumat nyomok, ami baromsag.


Lila. Virag. En is ilyet akarok!

Most meg benezek a kathak tancorara. Tradicio Indiabol. Bar asszem tul nyomott vagyok hozza. Szundimond.


szinamondta 9/02/2003 09:14:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?