szinamond

2003/09/10
Ma sokalltam be. Olyan furcsán tört rám a helyiek iránti utálat, hogy nem is tudtam mit kezdeni vele. Egyszerűen elkezdett nyomasztani az, hogy nem várhatok semmit az "osztálytársaimtól". Oké, lehet, hogy türelmetlen vagyok, vagy tévesen feltételezem, hogy ha valakivel egyik nap kedélyesen elbeszélgetek, az másnap is belenéz a szemembe. Mert többnyire nem. Sok embernek felhoztam ezt, és mindenki azt mondja, ez egy
Trinity-specifika: ez egy magániskola, ahol a gazdagok csemetéi csak a saját körükkel állnak szóba, és nem igazán bővítik a baráti társaságukat. Hát, akkor legyen. Nem tudják, mit mulasztanak - a kínai szerencsekukiban ez a cetli állt: People say you have sharp sense and superb intellect. Nem tudom, ezt ki mondja, de az biztos, hogy tök hülyének néznek a brit kiejtésem miatt. Akkor sem fogom azt mondani, hogy kleessz a klaassz helyett és, hogy keent, mikor az kaant. Az első dolgozatomban úgyis kénytelen voltam behódolni a Wordnek, ami rámszólt, mikor azt írtam, hogy labour a labor helyett és behaviourt a behavior helyett. Kijavítottam, mert Kickee aszonta, ki kell. You stupid, simpEOPle!


szinamondta 9/10/2003 06:17:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?