szinamond

2003/09/04
Most megint csak beugrottam, minden pillanatot ki kell hasznalni, mikor tudok csatlakozni a virtualis enemhez, mert nagyon hektikusan mukodik a net. Tele vagyunk virusokkal, az elso perctol fogva, ezert be is paraztam az egik reggel: felig kinyilt szemmel mentem a mosdo fele, aminek az ajtajan egy hatalmas sarga papiron ez ektelenkedett: YOU MIGHT BE INFECTED. Uristen, jajajajj, mit kaptam el? Aztan ugy folyatodott, hogy ne csatlakozzunk a netre, mielott lefuttattuk a viruskeresot. Mondtam en, hogy ez a felelem es reszkettetes kulturaja. Sux.

Most jovok a hip hop orarol, amin az emberek annyira megszaporodtak, hogy ket extra padsort kellet behozni. Hallgattunk zenet, neztunk videot, nagyon vicces volt, es tisztara otthon ereztem magam. Marmint, mintha otthon lennek valami groovy tilos buliban. Es meg egy dolog: annyi szep ember van itt! Az oran pl meglattam az eddigi legszexibb fiut, ugy nez ki, mint a nemet kedvencem, Moritz Bleibtreu, csak arabban. Es a felso ajkan van egy heg. Kar, hogy tulsagosan kivulallo vagyok.

Peldaul zsepibe fujom az orromat. Ez nem szokas. Olyannyira, hogy a multkor az egyik lany rakerdezett, beteg vagyok-e. Nem, csak nekem ilyen a kulturam. Van meg par furcsa dolog:

- nincsenek rovid haju lanyok (meg a kleopatra fazon is kizart)
- nem divat: izzadni, apro pattanasok sincsenek, es a lanyok mar reggel 8kor kifestve es fenyesitve tundokolnek
- tiz fok van, megis papucsban jarnak az emberek
- nem ismernek fel az ismerosok (persze felismernek, csak nem szokasuk koszonni)
- a legelso 3 napban annyit olvastam az orakra, mint otthon ket het alatt

Legkozelebb folytatom a listat. Most rohanok kajalni. Ja, ez is fura: soha nem latott kajamennyisegek vannak, ami elkepzelhetetlen merteku maradekot es szemetet eredmenyez. De a hulladekot olyan gondosan eltuntetik, mintha soha nem is letezett volna...


szinamondta 9/04/2003 07:00:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?