szinamond

2003/09/21
Végre kiszabadultam innen! Elmentem
New Havenbe, ami csodálatos. Lehet, hogy sznobság odalenni a Yale építészetéért, mert kábé Cambridge másolata, de nekem nagyon tetszik. És az utcák élnek. Úgy értem, ott az emberek arra használják az utcákat, amire valók: járnak rajta. És vannak kis boltok, jó éttermek, állítólag ott készült az első hamgurger, de persze nem ezt ettem.

Viszont láttam a Gutenberg-Biblia egyik példányát (összesen 21 darab maradt fenn belőle, ebből 6 darab az Államokban van...), és az Óceánt is. Azt hittük, lesz sólyomnézés, de valahogy lemaradtunk róla, vagy a sólymok halasztották el a költözködést. Mellesleg egy olyan ember mutogatta meg a várost, akit életemben nem láttam még soha, csak itt jelentkezett. Nagyon jófejség volt tőle, és még pénzt is adott kölcsön, mert megint hoztam a formámat: letiltották a kártyámat, mert háromszor a rossz pinkódot adtam meg. Mindegy, fő a magabiztosság.

Végtelenül fáradt kezdek lenni, de ez a kellemesebb fajta fáradtság. Tegnap odáig vezetett, hogy öten elköltöttünk két bazinagy, földgömb mintázatú héliumos lufit. Irtó vicces volt, mikor hupikék törpikés hangom azt mondtam, hogy jáááj. Megvolt a napi hasizomgyakorlat.



szinamondta 9/21/2003 03:53:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?