szinamond

2003/10/19
Elszabott egy kedvem volt egész nap. Idegesít, hogy egyfolytában tanulni kell, kedden be kell adnom egy esszét hiphopra, és jót akarok írni. Nem tudom, ilyen hangulatban sikerül-e.

Találkoztunk patronáló apánkkal, George Kellnerrel. Nagyon vicces volt, nem gondoltam, hogy van humora.

Aztán nyüglődtem. Aztán esszéztem. Aztán lefeküdtem. És felébresztettek, hogy menjünk bulizni. Abszolút semmi kedvem nem volt, főleg, miután a "buli"-val kapcsolatos előítéleteimet megerősítette, hogy valami csaj a mosdóban épp elfelé kötözgette a bocit, mikor tusoltam. Magyarán, a gyomorának elege lett a nagy bulizásból.

De Albinnak ma van a szülinapja, úgyhogy nem tehettem meg, hogy nem megyek velük. Kickeenek itt van két haverja elfelejtettem melyik déli államból 1000 mérföldre, és sütöttek tortát meg csokival bevont epret és elhozták. A torta nagyon fincsi volt, mert dióval volt bevonva. Aztán iszogattak, én nem, minek, mikor egyszercsak bejön három ember, hogy miféle alkoholjátékot játszunk és hány kiskorút itatunk le. Eldobtam az agyam. Nem játszottunk semmit, röhögcséltünk. És hirtelen le sem esett, hogy volt a szobában két 20 éves. Aki már szavazhat, autót vezethet, lehet saját lakása és házasodhat, munkát vállalhat és gyereket is nemzhet, ha úgy szottyan kedve, csak épp nem vehet a szájába alt. bev.-et. Alternative beverage. Mert még kiejteni sem szabad azt, hogy alkohol. Nemhogy lenyelni.

Az utcán millió népek ácsorogtak és üvöltöztek, homecoming van, azaz visszajött egy csomó öregdiák is, és ma kétszer annyi a részeg délután 3 óta, mint amúgy. Ezért a campus safety végigjárta a koleszokat és klubokat, és bezárta őket mára.

Nem vártam semmit, de ettől már csak bőgni tudok. Tegnap sikerült is, kipréselni két és fél darab könnyet, mikor aludni akarva Lajkó Félixet hallgattam. És rájöttem, mennyire fontos a
zenéje az identitásomban. Semmi kérdés, bennem van mélyen, egyértelműen érzem, kényelmesen az enyém.


szinamondta 10/19/2003 09:09:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?