szinamond

2003/10/16
Ezt is beszívtam. Épp olvasok és zenét hallgatok közben (minden kötelező), mikor jelez a gép, hogy email jött. Cónwei, ezzel a tárggyal: URGENT!

Jaj, de megijedtem. Holnap lesz óránk, nem tudtam elképzelni, mi lehet olyan sürgős. Az email első sora ez: "ah, i tricked you. this wasnt urgent at all. just a few more dumb things to say". Haha, nagyon vicces. De tényleg. :) Aztán el is gondolkoztam rajta, hogy miért hiszi az ember, hogy a sürgősség egyben rossz hírt is jelent.

Pöndörödnek a fotók a falamon. Úgy néznek ki, mintha úgy lennének odavarázsolva. Épp csak halványan érintkeznek már a fallal, parányi kis gyurmaragasztó a mediátor. Én vagyok a varázslóóóó. Erről jut eszembe, hülye kis M.fej aszitte egyszer és utoljára, hogy én tettem bele a görcsöt a lábába. Pedig nem - bár az akkori éles szomorúság simán átmászhatott, ha tott.

Olvasni kell. Remek. Elegem kezd lenni. Cónwei is bizti megunta és lefeküdt. Várhatom az újabb emailt hiába. Pedig SÜRGŐS!


szinamondta 10/16/2003 06:53:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?