szinamond

2003/10/03
Igen, igen, igen! Túl vagyok az első kiselőadáson. De valahogy olyan feszült vagyok még mindig, egész nap. Rezegnek bennem a részecskék. Pedig igazi jó élmény volt. Főleg, mert utána együtt ebédelhettem a többiekkel. Kezdek feltörni. :)

Szóval a b-boying eredetéből szinte profi vagyok, mutattam nekik videókat (a jitterbugról meg a capoeiráról, amik erősen meghatározták az oldschool breaket), teljesen behidaltak tőle. De az elején úgy izgultam, hogy össze-vissza torzult a hangom, aztán kicsit megnyugodtam, mikor láttam, hogy nem unják magukat halálra. És a végén csomóan mondták, hogy milyen jó volt. Nekem az volt a legfontosabb, hogy mr Cónweinek tetsszen. Legutóbbi emailje előrevetítette a sorsomat, miszerint híres kathak-break táncosnőként fogok feltűnni a filmvásznon. "And definitely let us know when the kathak dance is. I'll be there in a heartbeat. You can be the first person to blend b-girling with kathak. Youll be famous. Theyll make movies about you." In a heartbeat. Ez milyen szép!

És igen, igen, igen, holnap megyek
New Yorkba! És találkozom édespapámmal. Jaj, de izgi. Aztán ha hazajövök, nekifeküdhetek megint a tanulásnak: a szexualitás története-óra első házidolgozatában van 5 kis és egy nagy kérdés. Kérdés: vajon mit értenek kis kérdés alatt? Fejtsd ki egy oldalban. A nagyot meg három-négyben. Ivon mondta, készüljünk rá együtt és megadta a számát. Örültem. Meg annak is, hogy Kino, a kis hamis, vacsikor elment mellettem és elnyújtva mondta a nevemet. De csak azt.


szinamondta 10/03/2003 03:21:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?