szinamond

2003/10/24
Miért vagyok én ilyen egy érzékeny csaj? Illetve, ilyen ábrándozó? Jaj, ha egyszerűbb lenne az élet. Ha nem a legbonyolultabb utat kellene állandóan választanom.

De ez csak akkor lenne lehetséges, ha nem kérdezné meg, vajon boszi vagy varázsló vagyok-e, hogy ékezetekkel tudok írni és nem tréfálkozna állandóan azon, hogy vajon mikor perdülök táncra, és nem emlékezne meg '56-ról egy csomó seggfej amerikai csemete előtt és - én meg még ránézni is alig merek, nem akarok zavarba jönni, pedig benne vagyok nyakig, jaj ha tudnám, hogy amit ír az jelent-e valamit, és mennyire jól esik, hogy még ha csak egy mondat erejéig is, de érzem az auráját, ahogy rámfigyeléskoncentrálésközbenbarátságosanhűvösakarmaradni.

Befejezni. Gyerekek, ha szeretnétek megtudni, hogyan kell egy átlagemberből szuperment csinálni, csak szóljatok szinának. Ő maj megmonnya.

Alig tudok másra gondolni.


szinamondta 10/24/2003 08:06:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?