szinamond

2003/10/01
"a tudat, hogy en olvashatok az elmenyeidrol, erzeseidrol nem csupaszit le? nem erzed ugy, hogy meztelenul allsz elottem, mig en ruhaban neha-neha ledobok magamrol egy kiegeszitot?" - kérdeztettem emailben.

Asszem eléggé ekszibicionista vagyok én ehhez, csak élőben elég jól leplezem. Vagy nem is tudom. Ez a haj például, amit ma vágott nekem Meg, elég extrémre sikerült. Főleg New England-i mércével. Oldalt hosszú, hátul háromszögben elvékonyított (kiscsikós), majdnem olyan, mint otthon a trendifrizi. Újdonsült fodrászom nagyon örült nekem, mert végre nem csak az "igazítsd meg a végét" feladatot kapta. Aggodalmaimra, hogy az egyenfejű prepik ezután még inkább kinéznek majd, ennyit válaszolt: no, you'll be o.k, but you might scare them a bit. Úr isten, van ennél konzervatívabb hely?


szinamondta 10/01/2003 07:29:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?