szinamond

2003/11/17
Fura. Valahogy most jöttem rá, hogy elvégeztem a média szakot, és hiányzik. Mert a kezembe került egy CD (enyhe understatement, kerestem három napja) olyan programokkal, amik most nagyon kellenek a creative projectemhez. Persze hip hop órára. Jót kell csinálni.

Szóval próbálom előhívni a multimédiás készségeket (ha? szereztem ilyet?) és arra gondolok, hogy aztán ennyi volt. Elvégeztem, majd papírt is kapok róla, aztán szépen el lehet gondolkozni azon, hogy mikor fejezem be a játszadozást. De őszintén, semmi kedvem hozzá. Napi nyolc óra munka, minden nap ugyanaz? Te jó ég, valahogy nem tudom bevenni.

Közben meg kiderült, hogy négyünk közül egyedül én szívok. A hazai nagykövetség ugyanis aláíratott velem egy papírt, hogy két évig otthon maradok, miután itt vége a sulinak. Elvileg ezzel az agyelszívást akarják elkerülni, de nem értem, hogy miért csak engem akarnak otthon. Nem igazság. Mert így nem kereshetek további itteni ösztöndíjakat. Úgyhogy előbb-utóbb tényleg beállhatok a sorba. Yuppievuman.

Egyébként én csak itt tudtam meg, mit jelent a yuppie. Young urban professional.

És vajon mi az a buppie?

"A young Black city or suburban resident with a well-paid professional job and an affluent lifestyle."

[b(lack) + (y)uppie.]
Nesze nektek.


szinamondta 11/17/2003 11:50:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?