szinamond

2003/11/13
Életem első igazi rap koncertje. New Havenben, tegnap éjjel. Négyen indultunk el kocsival éjjel 11-kor, és kb 25 perc alatt már ott is voltunk. De hogy mi izgalom előzte ezt meg! Össze kellett trombitálnom az embereket, hogy odajussunk. Muszáj volt kimozdulnom. Néha azt hiszem különben, hogy nem is én vagyok én.

KRS-One akkor kezdett, mikor odaértünk. Persze egyből felhívtuk professzor urat, hogy itt vagyunk, aki vigyorogva jött kifelé a tömegből, majd megállt Lui előtt és úgy telefonáltak tovább öt centiről. Aztán én leléptem a hölgyek szobájába (ez is milyen röhejes, ladies' room), majd ittam egy sört, vigyorogva a nagy feka emberre, meg a tömegre kezekkel a magasban, kántálva, hogy

[KRS] the real hip hop is
[tömeg] over here

[KRS] the real hip hop is
[tömeg] over here

Hát lehet ezek után egy helyben maradni? Bemerészkedtünk a tömegbe, a hangulat tényleg marha jó volt, a hely kellemes, kicsi (állítólag a Rolling Stones is játszott itt valamikor), a zene jó, a DJ és a rapper összjátéka izgi.

Egy kupacban voltunk, de ott volt még egy nőnemű tényező, akiről nem derült ki, milyen kapcsolatban van Niconival. Mindegy, egyfolytában vigyorogtam, imádtam az atmoszférát, és még egy deja vu-m is volt. De még milyen. Láttam és hallottam, mit fog mondani a nagy feka ember. Hogy ezek honnan jönnek?

Miután szétszivatta az agyamat az autogrammal, tényleg előrenyomultam, hogy szerezzek egyet. KRS egyfolytában dedikált, gyorsabban forgatta a tollat, mint a szavakat. A nép mindenfélét a magasba tartott, baseballsapka, egydolláros, póló, én is próbálkoztam a vadalma pulcsimmal, de nem jött össze végül. (Kickee viszont az imént felhívta rá a figyelmemet, hogy sikerült valakinek két helyen kiégetnie. Hurrá.) A koncert után még kint álltunk egy darabig, mindenféle freestylerek jöttek-mentek, beszélgettünk velük meg viccelődtünk, aztán mindannyian elmentünk Niconiék apartmanjába. Szerintem, ha a fiúkon múlik, ma délelőttig ott vagyunk, de hajnali háromkor félbevágtam a beszélgetést, hogy talán akkor mehetnénk.

Komolyan, jó volt. Nemtom már, hogy mi van így vele(m), előzőleg kaptam egy emailt, amit nehéz értelmezni, pedig abszolút egyszerű. Azon szenvedtem, hogyan jussak el New Havenbe a koncertre, mire azt mondta, ő mindenképpen elvinne. Csakhogy, nem tud visszahozni. És persze felajánlaná, hogy aludjak náluk, de az "nem lenne helyes, mivel az osztályunkba jársz". Viszont, amint vége a félévnek, bármikor szívesen lát. Aham. Asszem ez a legyek jóbarát szerep. Végülis, nem baj az sem.

S.óhaj


szina@toad's


szinamondta 11/13/2003 05:04:00 AM


0 comments

. . .





This page is powered by Blogger. Is yours?