szinamond

2003/11/02
Megvolt a Halloween is. Tök voltam. Nem hiába van ennyi narancssárga cuccom. Egész életemben arra vágytam, hogy egyszer pumpkin lehessek Újangliában, fekete háromszögekkel a szememen.

Ma kertészkedtem. Volt egy virághagyma-ültető akció, három (tanár)nő hirdette, egyedül én jelentem meg. Vicces volt. Két perc alatt úgy leizzadtam az ásásban, mint annak a rendje, nem emlékszem, mikor volt ennyire meleg időben részem november elsején. Szóval én és a természet, egy, ez az egy.

Megnéztem a
Thelma és Louise-t, végre. Rohadtjó. Volt viszont egy pillanat benne, amikor eltörött a mécses és arra gondoltam, hogy ez nem igaz hogy nekem miért kell rá gondolnom és miért nem írhatok neki hogy hiányzol csak ennyi. Ennyi.

Néha azt hiszem, kezdek megzakkanni. Például a buliban tegnap kértünk puncsot. Abszolút nem volt alkohol íze. Oké, gondolom, de akkor miért csak 3at lehet inni egy embernek. És elkezdtem gyanakodni (jó, nem magamtól teljesen, korábban célozgattak ilyesmire emberek), hogy akkor vajon mit tettek bele. Au.

Lesz egy 80's parti. Mindenki erre készül, még Kickee-ék is elmentek vásárolni, hogy tényleg úgy nézzenek ki, mintha a nyolcvanas évekből léptek volna vissza. Engem nem mozgat meg. Viszont édesek, vettek nekem egy színes övet. Amíg ők gondolnak rám, fülembe szól az MC Solaar.


szinamondta 11/02/2003 04:23:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?