szinamond

2003/11/22
Nem hittem el a mai levelezésünket. Te jó ég, mi van?

Levadászott nekem némi infót
Bostonról, ahová holnap megyek Bíborral. Felhívta a volt nőjét, aki felajánlotta, hogy nyugodtan hívjam, ha valami kell. Ezek után váltottunk még pár évődő emailt, és akkor kerekedett el a szemem a legjobban, mikor ezt produkálta: have fun in boston and dont hesitate to call her. she offered. and theres an automatic A in my course if i find out you kissed her. Miacsuda? Ezt most miért? Mondjuk, nem mondom, hogy nem örültem neki. Mikor számonkértem, hogy miért nem csókolja meg ő maga, ezt válaszolta: i just thought itd be fun if you two kissed. jeez, whats the big deal, im just trying to look out for the both of you? trying to get you to open your minds a little bit.

Hahaha. Majd biztos ő nyitja fel a szememet. Ha tudná. Legalábbis adhatnék neki egy butó masszázst. De rég masszíroztam meg akárkit is! Hiányzik már. Lehet jelentkezni, virtuálban is lenyomom.

Jelnek vegyem? Ne vegyem?
A fenemegegyen
Ha akarod
megtudod
hogy milyen vagyok
csak hagyd hogy
a vibra
leírja
magát az arcodra
vagy a bőröd
az én öröm
öm
khm
legyen
befejeztem


szinamondta 11/22/2003 06:23:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?