szinamond

2003/11/05
Nem is akarok most írni
Chomskyról, akit ma élőben láttam. Nyelvészeti tanulmányaim egyik bázisa, saját szemeim előtt. És, ez még semmi. Mi lesz pénteken?

SALMAN RUSHDIEEEEEEE Jön, és mi megyünk. Megint szerveztem egy kurvajó programot mennyi embernek.

De ami mégiscsak fontosabb. Hogy írt, magától, pingpongozzuk az emaileket és közben halálra röhögöm magam. A vasárnap az én napom, megint el volt ájulva, hogy milyen okos és olvasott vagyok, amiből már elegem lett, nem bírom ezt az annyira okos vagy és jó veled beszélgetni dumát. De ez még mindig jobb, mint ami általában megy, az állandó szinadeszomorú megjegyzések. Ilyen fejem van és kész. Ezt is megírtam neki most. De szerinte nem is nézek ki mindig szomorúnak. Mert i dont think you look sad all the time. maybe you are just casting your witch spells on people so that they think you look sad. youre just fucking with their minds.

Igen. Igen. Nem hallottam rég azt, hogy Kölyök. Most viszont azt hallom, hogy E. the clown. Én, szinaszínesbohóc. És még mosolygok is rá. Komolyan. Nem kapom el azonnal a szememet. Tegnap lementem a Cleóba, open mic volt, hihetetlenül tehetséges emberek nyomták freestyle-ban fél órákon keresztül. Élveztem. Meg, hogy ott volt ő is. Persze nem mertem megkérdezni, hogy leül-e, amíg volt mellettem hely. Aztán már nem volt. Viszont egyszer odanéztem és rámmosolygott. Én meg vissza.

De most megnézem, mit írt. Mert csilingelt az Outlook. :) Imádom ezt a hangot.


szinamondta 11/05/2003 07:07:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?