szinamond

2003/11/11
Teljesen rajta vagyok a redbullon. De legalább megírtam egy esszét kb négy óra alatt, és asszem nem is lett rossz.

De a legjobb mégis emailezni. :) Komolyan, életem legfőbb humorforrása ez lett. És már rangsoroljuk egymás emailjeit. Vicceskettes. that was a funny message e. one of your top three of all time. A bosziságon kívül azzal szivat leginkább, hogy blogdzsanki vagyok. De most kitaláltuk, hogy ezzel tulajdonképpen életeket mentek meg, és azzal, hogy az időmet élvezetes (?) bejegyzések eszkábálásával töltöm, áldozatot hajtok végre. Emellett pedig állandóan Magyarországról áradozom, de ez nem baj, mert i trust you, hungary is the greatest thing ever. im now sure of it. i better be sure of it otherwise youre gonna turn me into a toad or something. no, i really do want to visit some day and id love to look at your sillyass photos. damn youre so vain though, probably all the pictures will just be of you and your computer screen.

Jó ez a szó. Sillyass. Közben meg itt mindenki azon röhög, hogy azt mondom a vacuuming helyett, hogy hoovering. Meg a pants helyett, hogy trousers. De már nem. És bevallom, az erreket is kiejtem. Bocsánat.

Bíbor nagyon jó barátnő. Vasárnap megnéztük a
színes teheneket West Hartfordban, rég volt ilyen jó a napom. Aztán vásároltunk haszontalan dolgokat, pl glowsticket (mondtam, hogy odavagyok) meg ezüstszínű műszempillát, meg kis pumpkin gyertyatartót, amit már sikerült is összetörnöm. Meg vettem három pár csodaszép színű zoknit, amit be is szkenneltem volna, ha a gép nem enné meg őket. Aztán meghívtam kajálni, aztán tele hassal elmentünk a gymbe. Csajok. De azért jól vagyok.


supercow meets szinamú


szinamondta 11/11/2003 05:59:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?