szinamond

2004/01/01
Eleg szar blog nelkul. Annyi erdekes benyomas er, amit mind szeretnek megorokiteni, de nincs ra ido ido, mod, meg ilyesmi.

Vicces, otthon mar 2004 van. Itt, Kaliforniaban meg csak estefele, messze meg az ejfel. Cheru baratai nalunk partiznak, mi egesz delutan foztunk, en osszedobtam valami lencselevest, amit meg soha nem probaltam ezelott. Nagyon nemzetkozi a kajafelhozatal, japan vega cucctol az indiai szamoszaig minden van.

A csajok olyanokat beszelnek itt, hogy hanyszor talakoztak egy Los Angeles-i (igy irjuk?) barban Anthony Kiedisszel meg Jonny Knoxville-el (ahh). Par nap mulva mi is arra vetodunk, remelem, jo lesz. Eddig nem sokat lattam Kaliforniabol. Viszont megint foztem nokedlit.

Egyebkent mindenkinek vannak magyar vonatkozasai. Az urge a repulogepen mellettem pl 1967-ben farmernadragot csempeszett Magyarorszagra Olaszorszagbol. Aztan lement a Blacsihoz, meg megismerkedett valami miskolci novel. Azok a kelet-europai nok...

Vannak azert feszult pillanatok itt. Mikor meg kell magyaraznom Cheru 19 eves occsenek es felesegenek, hogy ha Olaszorszagban vannak a haditamaszponton, ne probaljanak amerikai mentalitassal elni. Meg kell tanulni ertekelni a masfajta kulturat. A masik meg, nem tudom elkepzelni, hogyan lehet katonanak lenni. Marmint, teljesen elhivatottan egy olyan celnak, ami embereleteket kovetel. Es Nick majdnem meghalt Irakban, meg kellett muteni a szemet, most vmi gazbuborek van benne, ugyhogy nem ulhet repulogepre. De siman visszamenne, azt hiszem.

Khalid egyre jobban hianyzik. Azt mondja, en neki annyira, hogy az mar majdnem olyan, mint hungerpain. Jovo heten ujra latom.

Nem lehet igy irni. Valami idetlen ABBA szol eppen. Meg vendegek vannak, biztos illetlen vagyok. Tavaly ilyenkor a lovin fagyoskodtam, de szar volt. Es fajt az egyedullet. Without prospects. Most van kire gondolni, es mondjuk keseru a kapcsolat behataroltsaga, de biztonsag es melegseg ra gondolni. My baby.


szinamondta 1/01/2004 04:44:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?