szinamond

2003/12/14
Eltelt ez a három nap.
Hal leányregényt vár ugyan, de abból most nem lesz semmi, mert akkor elábrándozva bebőgnék, csak azért, mert

az együttlét
ketten és még
sokan együtt
soha nem
éreztem

ennyire konkrétan
ebben az országban
hogy jelentek
nem egy embernek
valamit

a freestyle-ban
ott voltam
a rhyme-jaikban
megszólítva
amit mondtam

beleszőve
én, a nő, az
idegen
nem vagyok már
hanem más
barát
talán

átölelve
általuk
a társaim
a tanárunk
a hip hop
csapat
bal
lada

nem lesz ez
mert eleget
merengtem
az átmeneten
már elegem
lett a végesség
hogy elvesztem
őket mikor meglettek
meg leltem
meg
mentem
ha lehet
kellenek
megint csak
hogy szeressenek


szinamondta 12/14/2003 12:27:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?