szinamond

2003/12/27
Khalid. Az o polojaban alszom. Vicces reggel ugy ebredni, hogy mikor kikaszalodas kozben lebben egyet a polom, korul kell neznem, hogy hol van. Khalidillat.

Es kozben megis skizo vagyok. Megis gondolok ra. Meg ra. Hahaha. Tok hulye vagyok. Hogy mennyit szamitanak a sorok, a humor, meg az, hogy ilyen bonyolult lelek vagyok. Es azon gondolkozom, hogy mi lett volna, ha. Hogy milyenek a maskent alakult sorsok. Valasztasok. Lehet, hogy nem is en valasztok.

Furcsa volt a karacsony. Semmi karihangulat. Hideg igen, ho nem. Viszont 25-en volt szerencsem a deli misen meghallgatni a Miatyankot (vagy vmi ilyesmit) vietnamiul. Noha nem tartom magam katolikusnak, elmeny volt a mise, mert erdekes volt latni a mindenfele kultura egybeolvadasat. Szinek, nyelvek, tortenetek. Csak hosszu volt. Es sok a baci.

Pakisztani nagybatyam anyukaja 25-en egesz ejjel hanyt. Meg meg sokan a csaladbol. Remenykedjunk, hogy engem nem er el a 24-oras gyomorvirus. Fujj. Mingya megyek Kaliforniaba, nem erek ra a WC folott gornyedni. Meg kulonben is, utalnam egyik kezzel a hajamat simitani ki az arcombol, a masikkal meg markolni a kagylot. Kiskoromban meg toporzekolhattam hozza, de most mar nem allna olyan jol.

Boldog karacsonyt Nefritkenek. Es szegyeljje magat, hogy nem ir. Irni nem csak duhbol meg ilyesmibol lehet.
Szerintem.


szinamondta 12/27/2003 03:59:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?