szinamond

2004/01/24
Azt mondom, beszarás. Félig-meddig megtaláltam a vakáció során elveszett képeket. Fél órát beszéltem kábé a
SanDiskkel, akikről kiderült, hogy semmiféle felelősséget nem vállalnak bármilyen adatvesztésért. Azért pont, mert annyi módja van annak, hogy egyszercsak hopp, ne legyen többé kép a gépen. Azaz, semmi garancia nincs arra, hogy valóban viszontlátod a képet, amit digitkamerával csináltál. Asszem, jobban bízom az analógban ezután.

Még a supervisorral is beszéltem, hogy márpedig a képeimnek érzelmi értéke van, tessenek téríteni, de nem fizetnek sajna - pedig a képeket nem tudom elmenteni a demóverzióval, amit letöltöttem. Szóval, nem elég, hogy elveszett vagy 60 kép, még nekem kellene fizetni, hogy visszaszerezzem őket. Nanámajnem.


óceán, hollywood, hegyek, hogyodanelegyek


szinamondta 1/24/2004 04:43:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?