szinamond

2004/01/03
Csendes-ocean. Hatalmas ero, vegtelen nyugalom es kis labatlan bizonytalansag. Gyonyoru.

Los Angeles olyan furcsa. Nem lattam meg belole sokat ugyan, de csak a setam az Ocean Fron Walkon eleg volt, hogy erezzem a kulonbseget. Kicsit olyan a hangulata, mint Amszterdamnak. Nemcsak azert, mert mindenhol fuszag van, hanem, mert nyitottabbak az emberek es sokkal sokkal sokszinubbek, mint Ujangliaban. Ami mellesleg meglepo modon hianyzik. A kis behatarolt es konzervativ amerikai otthonom. A koleszszobam. Az ismerosok meg Nikkitikitavi.

Ugy latszik, az utamon vegigkiser a hanyas. Szegeny Cheru ma reggel ketszer eldobta, ugyhogy egy kozos seta utan egyedul maszkaltam. A buszon hazafele beegtem kicsit, amikor az aprot egyszerre probaltam beleszorni a masinaba, a sofornek kellett jatszadoznia utana. Aztan az egyik utas megallapitotta, hogy orosznak nezek ki. Pont.

Megyek thai kajat enni. Lenyugoz ez a vilag. Mondtam is a Ch-nak, mennyire ertekelem ezt a kort bizonyos szempontbol. Barmit, barmikor, barhol. Akar otthon is lehetnek fel nap alatt. De a furcsa az, hogy amennyire hatartalan az elet, annyira korlatozott is. Nem teszunk altalanos kijelenteseket peldaul, mert mindig van kivetel. Nem mondjuk azt, hogy a japanok gesztusai visszafogottak, a nyugati embere meg sokkal szelesebbek, because it is so often politically misused.

Jaj csak ne lennenk ennyire intelligensek. Cheruek konyhajaban egy iszonyu vastag enciklopedia. Hogy mindig keznel legyen a szoparbajnal. Az egyetlen dolog, ami kezd nagyon zavarni, hogy angolul nincs humorom.


szinamondta 1/03/2004 03:53:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?