szinamond

2004/01/15
Úgy látszik, mindenki a szemeimmel van elfoglalva (hogyan mondanánk azt szépen, hogy obsessed with? ja, megszállottja). Ma három percen keresztül próbáltam kibányászni az egy hónap alatt felgyülemlett postámat, és így hozzájutottam drága barátnőim kariajándékához. A legjobban a soraiknak örültem, de elgondolkoztatott, valami mégis lehet a szemeimben. (Nem hiába gyakorlom 23 - jajjajjajj majnemhuszonnégy - éve ezt a jellegzetes pillantást. Reggel felkel, tükör elő, monddmegnékem, kié lehet az emlékem, pláne meg a szemem fénye, ki az, aki felkel érte. Ilyenek.)

Barkának hiányzik a nagy barna töprengő szemeid és a széles mosolyod
B'ba meg azt írja, az email és a blog mégsem helyettesíti a két gyönyörű mogyorószemed és a nevetésed.

Drágák, egy darabig pedig még nem nézek oda.

Cheru testimonialja rólam a
friendsteren viszont elég vicces. E. can be as serious or as whimsical as you could want a friend to be! I don't even really know how to describe her in words; let is suffice to say that she tolerates my belches, will spoon with me to keep me warm, can dance the pants off hipsters in Hollywood and also think circles around many an 'intellectual.' A táncos részt szeretem a legjobban. Az egyik barátnője meg is kérdezte Hollywoodban, tudom-e, hogy amit épp végrehajtok, az a poppin'. Jaj, de örültem. Persze, tudom, jártam én hip hop órára. De sose hittem, valaki felismeri bennem a b-girlt. :) Hurrá, éljen.


szinamondta 1/15/2004 07:45:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?