szinamond

2004/01/27
Hát ezt sem gondoltam volna. Professzor úr nekem ajánlotta a ma hajnali
rádióműsorát. Wildstyle hip hop De előtte másfél órát beszéltünk telefonon. Komolyan, milyen meglepő fordulatok! Mármint, nem is, mert hiszen ilyesmiben reménykedtem hónapokon keresztül. Ő volt az első, aki törődött velem itt. És most is olyan gondoskodó és érdeklődő, amellett, hogy irtó vicces.

Ez itt, amit még novemberben írtam. Általa. Egyértelműen szeretetbeteg vagyok. Ki kell adnom.

N.evet

ha nem akarok
is rá gondolok
csak jó, ha
mosolyog
a random arcból
a sugár
rám száll

ha nem akarom
is kanyarodom
vissza a foga
fehérje a szeme
nevet, vele
szeretek

ha nem, akarom
vele kellene
jó lenne mert
bele
sz.
zavarba esek


Most megint itt ragadtam a gép előtt. Emailsortűz. Vagy mi. Mint a pingpong. A fejem is belezsong, húzni kéne pedig aludni.


szinamondta 1/27/2004 08:25:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?