szinamond

2004/01/14
Megint vannak ékezetek. De nem ez a lényeg. Itthon vagyok űjra, egyedül a folyosón. Még jó, hogy nem jöttem hétfőn haza, asszem eléggé bedepiztem volna. Így is előg furcsa volt az út hazafelé, valami furcsa oknál fogva nem tudtam nyitva tartani a szememet húsz percnél tovább. Kivéve, mikor a Finding Nemo-t néztem. Cuki kis film.

Szóval az az elméletem, hogy azért aludtam el a hét órás buszút alatt időről időre, hogy ne kelljen gondolkoznom. Mert eléggé hiányzott volna a chocolate prince-em. Mondtam neki, állítólag a csokiban boldogsághormonok vannak, Úgyhogy ha megenném, boldog lennék valszeg. Little chocolate prince. Mire ő kijavított. I'm rather mocca. A barna sok árnyalata. Érdekes, hogy ennek jelentősége van; de még furcsább beszélni róla. Jason, Khalid barátja szólt valakiről, aki "elsápadt". Pedig előtte he was the kind of black that is almost blue.

Három hete New Yorkban az én színemre is megjegyzés tevődött, mikor Harlemben jártunk. Egy utcai árus odaszólt Khalidnak, did you forget? is this your girlfriend? did you forget? Betett ez a kedves beszólás. Azt hittem, ez volt az első alkalom, hogy valaki diszkriminál, mert fehér vagyok. De K. kijavított, hogy ő az, akit diszkrimináltak. Mert egy vadidegen valami elképesztően hülye norma alapján elvárta tőle, hogy fekete lányt válasszon. Ja. Bocs, én nem emlékszem, hogy hogy leigáztam volna bármilyen népet is. És K. sem volt rabszolga. De a gyűlölet úgy látszik, nem ismer sem irányt, sem határt.

Hopp,
Mos Def is rendelkezik némi színbeli megkülönböztetéssel. Arról szól, a fehérek hogyan csórták el a fekete zenét (jaj, de tudok egyszerűsíteni).

I said, Elvis Presley ain't got no soul
Chuck Berry is rock and roll
You may dig on the Rolling Stones
But they ain't come up with that style on they own
Elvis Presley ain't got no soul
Little Richard is rock and roll
You may dig on the Rolling Stones
But they ain't come up with that shit on they own


Mindegy, nem bonyolódok ebbe most bele. A lényeg, hogy februárban új lemeze jön ki, aminek szina örül előre. Most meg lehet, hogy megpróbál kipakolni a bőröndjéből. Egy hónapot.


szinamondta 1/14/2004 02:35:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?