szinamond

2004/01/22
Szerintem eléggé röhejes, hogy ez az első hét a suliban, de már most szétolvasom az agyam. Három órát vettem fel, meg egy independent studyt, de eléggé villog a befosásjelző, hogy Soog kifejezésével éljek. Fogalmam sincs, hogyan fogom bírni. Az órák irtó érdekesnek tűnnek, a creative writingon már meg is kaptuk az első írásfeladatot. Jövő keddre produkálni kell egy novellaféleséget. Emellett van egy Mass Media & Popular Culture órám, ami azért is jó, mert felfrissíti a györgypéteres cuccokat. A harmadik meg a Worldly Sex, amire van egy kábé öt kilós olvasmánygyűjtemény (reader). És még kell venni egy földrajzi könyvet, brrrr, soha nem voltam jó belőle, meg egy másikat,
Make Love, Not War címmel. Kifingatnak.

Amúgy semmi. Little K gondolom, töpreng, én is valahogy úgy, közben meg M.fej valami Anna nevű szereplőhöz hasonlít az OC-ből. Megnéztem a sorozat website-ját, nemisigaz, hogy hasonlítok. Azt is írta, azt hitte valakire egy buliban, én vagyok. De persze nem. Hogy is lehetnék, mikor itt válogatom a papírjaimat meg könyveket, amit hazaküldök majd apával. Pénteken jön és megnézi szerény lakomat, juhééé. Közben viszont arra gondolok, milyen sajgó érzés lesz, ha otthon egy buliban megszólal majd az Apache vagy mondjuk hallok egy sample-t a Rapper's Delightból. Aszedahip hap dö hibi dö hibidibi hiphiphap judontsztap.


szinamondta 1/22/2004 07:45:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?