szinamond

2004/02/01
Igazából tök szép az élet. Tegnap gyönyörű havas képeket csináltam a "winter carnival"-on itt Hartfordban. Tudtam előre, hogy úgysem lesz semmi nagy cucc, a fesztiválok itt mindig szívnak, senki nem megy el. Úgy hirdették, lesz hószobrászat, hógolf, meg ilyenek, ami igaz is, csak elég primkó színvonalon. Ami a legjobb, hogy játszottunk snow volleyballt, azaz röplabdáztunk a hóban. Úgy tűnik, kezdem megszokni, ha vizes a zoknim.

Gyönyörű volt az ég. És a száradt fűszerű növények. Azt mondanám, sás, de az hülyeség lenne. És játszottam az árnyékommal. Olyan volt, mint a Kisherceg. Elnyúlt alak, a kabátja mint az ő hosszú köpönyege, és a kesztyűs keze mint az övé. Kisherceg a hóban.

Aztán este játszottunk dominót, majdnem nyertem az utolsó fordulóban, ami azt jelentette volna, hogy a tavaszi kampuszkoncerten VIP szolgáltatást kapunk. Találkozhattunk volna az együttessel, de még nem árulták el, kik azok. Mindegy is, mert hiába okoskodtam, csávókámnak irtó szerencséje volt, úgyhogy betette az utolsót. Damit.

Luit is elcsaltam, hogy jöjjön el a Snowball partira. Hihetetlen, hogy a suli megint mennyit költhetett rá, ingyen kaja és pia (Smirnoff Ice és sör), és: snowglobe fotók. Ingyen lefotóztak mindenkit, mint ősszel, és beletettek minket egy kis búrába, amit, ha felrázol, havazik.

Megint azon gondolkoztam, hogy elmúlik minden. Jaj, de jajde. Nem akarok elcsépelten hangzani. De mikor a buliban a kis nemzetközi barátnőink velünk táncoltak, megint azt éreztem, olyanok, mintha a húgaim lennének. És pár hónap múlva itthagyunk mindent. És nem lesz többé Will, sem Magee, aki tartja az öklét a bandapacsira, meg Lui, az üzlettársam. És nem fogok olyan nyelvtanilag elcseszett mondatokat mondani, hogy "you goin'?" meghogy "aright" meg "I'ma talk to ya".

Na,
living people. Ez kell csak nekem.


szinamondta 2/01/2004 08:34:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?