szinamond

2004/02/19
Kiszenvedtem magamból egy novellát. Vagy valami ilyesmit. Nem vagyok elragadtatva tőle.

Nikki olyan édes. Éjjel háromnegyed egykor ezt az emailt küldte: "yo e. are our italian buddies coming? cause if so were throwing our dance party for them. hold on im a call you. peace". A mi olasz barátaink. És azonnal fel is hívott. Aztán röhögcséltünk, hogy szerintem mindig kajál, mikor épp velem telefonál, mire azt mondta, felejtsem el, nagyon bunkó vagyok. Aztán mikor arról volt szó, hogyan ölelgette Bren a múltkor Becky-t és kifejtettem, engem nem zavart, Nikk nevetve azt mondta: "Biztosan azt szeretnéd, ha téged ölelgetne. Na, most lépted át a határvonalat. Hé, a professzorjaid voltunk!" Szóval elpoénkodtunk ezen, imádom a hangját, ahogyan nevet. Már csak arra lennék kíváncsi, mikor hív fel legközelebb: miatta változtattam meg az üzenetrögzítőmet. Nem volt olyan üzenete, amiben ne röhögött volna azon, hogy "ez itt az én rögzítőm, használd". Most viszont azt mondom, "hagyhatsz üzenetet, még akkor is, ha tériszonyod van vagy félsz a kígyóktól". Ez neki szól.

És Lui is olyan drága, meg akar védeni mindenféle pasiktól:
Just be careful with the guys you chill with. I know you're very careful but you're such a good girl. I don't want anyone to break your heart cuz then I'll have to break their face:-) You deserve a good guy. As long as you have fun, that's all that matters. Don't try too hard, I'm sure he'll come find you. Just take your time and relax. You never need to be nervous. Like I told you, act like the guy is lucky to be talking to you. Then when you least expect it, some good guy is going to come and sweep you off your feet. You'll see, that's how it always is. Especially when you're not lookin. Remember though, I'll be there to make sure he doesn't do anything stupid to mess up. I hope this helps

Igen, nagymamám is azt mondaná, örüljön a csávó, hogy szólok hozzá. Namost, ez meglehetősen messze áll az én szerény személyiségemtől. Bááá.


szinamondta 2/19/2004 06:54:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?