szinamond

2004/02/17
Mindannyian tudjuk, hogy a blogger szivas. De akkor sem fogom egyenkent kivenni a hulye kerdojeleket. Tessek nekem ekezeteket adni!

Teljes zavar az agyamban egyebkent. Nikkivel azota kettot emaileztunk, viszonylag huvos hangnemben. De a vicc az, hogy ahogy visszagondolok, csomo dolgot figyelmen kivul hagytam. Amit akar jelnek is vehettem volna. Peldaul mikor Bostonban a bulibol hazafele megkerdezte, elore uljon-e vagy hatra a taxiba. De hatul mar harman preselodtunk, gondoltam, elore. De szerintem preselodni akart mellettem, mert kabe haromszor kerdezte meg. En meg, elore! Meg amikor olyan edesen ketszer is megbokszolgatta a hasamat a koncerten, mikozben epp egy masik csavoval beszelgettem. Ez is miert van? Aki nem erdekel, azzal olyan siman elbeszelgetek, hogy egybol elhiv kavezni.

Ez van. Meg a kavarc a zagyban.
Konfuznak igaza van, lehet, hogy csak baratok akarunk maradni nagyon. Es shadow is jol mondta, ne kezdj felenk pasikkal. Vagy tanulj meg olvasni. Hol voltam, amikor a "Jelfejtes - avagy a nemi vonzalom kifejezodese" cimu kezikonyvet osztogattak?


szinamondta 2/17/2004 03:44:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?