szinamond

2004/02/16
A nagymam?m elvern? a seggemet. Hogy hogy lehetek ennyire sutyer?k. Azaz, hogy b?n?zhatok, fesz?lhetek ennyire ?s szalaszthatom el a lehet?s?geket.

A legnagyobb gond a fesz?l?ssel van. Merugye ha valaki bej?n, teljesen lemerevedek. Mi?rt van az, hogy azzal, aki nem ?rdekel, mint pasi, extrakedves tudok lenni. De ha valamennyire is fontos az illet?, pl?ne, ha ennyire, h?t akkor mindennek l?ttek.

Igaz?b?l nem tudom, hogy mi van. Ez persze nem ?jdons?g, mert sosem voltam a jelek nagy olvas?ja. Viszont egyre jobban ?s jobban b?rom Nikkit, s?t, tegnap m?r ?gy is sz?l?tottam egyszer ?l?ben. A h?tv?ge az itteni h?tv?g?im egyik legjobbika volt. P?nteken a koncert ut?n elment?nk Nikki ?s Bren lak?s?ba, ?s megint ott buliztunk reggelig. ?gy sajn?ltam Nikkit, mert m?snap futnia kellett (verseny), de reggel 7-kor m?g fenn voltunk. Az el?re le volt zs?rozva, hogy m?snap vele megyek Bostonba - vicces volt, mikor Magee elmenetkor megk?rdezte You're staying? For good?. Nem tudom, ?k is mit gondolnak. Biztos azt, hogy j?l ?sszej?tt?nk. Amire egy?bk?nt lett volna lehet?s?g, de jaj, jajdeb?na vagyok.

Felaj?nlotta nekem az egyik ?res szob?t egy nagy ?ggyal, de neki nem volt helye. M?g h?ly?skedt?nk, azt?n egyszercsak fogott egy pl?det ?s lefek?dt a f?ldre. Ezt nem akartam hagyni, mondtam, hogy ?n nem haszn?lom az ?gynak a fel?t sem, de csak nem akart rajta velem osztozni. M?snap kider?lt, rude-nak tartotta. M?g ilyen h?lyes?get! Persze marha nyugodtan aludtam... J?l odakucorogtam volna ink?bb.

Az ?t New Havenb?l Bostonba el?g kellemes volt, b?r n?gy ?ra alv?s ut?n majdnem kim?ltunk. Szeg?nyt megb?ntette egy rend?r gyorshajt?s?rt, ?s a versenyre is csak k?b? 20 perccel el?bb ?rt?nk oda. De olyan kedves volt v?gig, ?s amikor valamit megk?sz?nt, n?v szerint k?sz?nte meg minden alkalommal. Dr?ga. A versenyen tal?lkoztam a h?g?val, meg p?r emberrel. Vicces m?don az egyik?k ismert n?h?ny magyart, egy?tt futottak, ?s voltak k?z?tt?k gy?riek is. A verseny ut?n felh?vtam Silvi?t, akik m?r v?rtak. De fura volt, mert t?kre nem tudtam, Nikk hogyan gondolja, kin?l akar pl. aludni, meg hol akar bulizni.

De v?g?l velem t?lt?tte az eg?sz h?tv?g?t. Felvitt?k a cuccainkat Silhez ?s ott is maradtunk. Annyira j? volt, hogy nem kellett semmit k?l?n megbesz?lgetni, nagyon megkedvelte a l?nyokat ?s persze ? is levette ?ket a l?bukr?l. Soha nem szokott k?v?zni, de most ivott t?bbet is, este a buliban meg tequil?t. T?ncoltunk egy csom?t, ?s nem tudom, hogyan, de valahogy siker?lt r?venni?k, hogy bemenjek a k?r k?zep?re. A h?g?nak ?ll?t?lag nagyon tetszett, ezt t?bbsz?r is elmondta - de nem ?rtem, mi?rt azt mondja you're a great dancer, you fascinated my sister. Az jobban ?rdekelne, ? mit gondolt. A buliban egy?bk?nt volt egy igazi b-boy, le is ment a f?ldre egy r?vidke id?re. Otthon ez is hi?nyozni fog.

Egy szob?ban aludtunk megint szombaton, s?t egy matracon, mert nem volt t?bb hely. De annak ellen?re, hogy majd' megfagytam az elej?n, nem mertem igaz?n odab?jni. Olyan g?z volt, mert szerintem mindketten t?l f?l?nkek vagyunk. Ennek az az eredm?nye, hogy ?n nem adok le el?g jelet, amib?l ? azt gondolja, nem ?rdekel, azt?n ? sem ad le jeleket, ?s ez ?gy gerjeszti saj?t mag?t.

Annyira cuki. Hazafel? persze megint elveszt?nk, de k?zben t?k m?lyet besz?lgett?nk kapcsolatokr?l - legal?bb azt siker?lt elmondanom neki, hogy nem vagyok m?r Khaliddal. ? is mes?lt egy volt csaj?r?l, amin meglep?dtem, mert ez itt nem szok?s. De mikor meg?rkezt?nk, megint kijelentette, hogy h?ly?n ?rzi mag?t a kampuszon. ?s nem tudtunk norm?lisan elb?cs?zni, m?g csak nem is ?lelt?k meg egym?st. G?z. A baj az, hogy nem akarok er?lk?d?nek t?nni, ?s fogalmam sincs, hogy ? hogyan ?rez.
Seg?ts?g.

Viszont csin?ltam k?peket a koncerten ?s a buliban. Meg k?t kis vide?t is, a hang nagyon szar, de meg lehet n?zni. P?rkapcsolati tan?csad?st sz?vesen szinaveszek.


szinamondta 2/16/2004 06:22:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?