szinamond

2004/02/23
Nem vagyok kevésbé összezavarodva, mint a múlt hétvége után. Pontosabban, most teljesen úgy érzem, ez a kapcsolat plátóiságra van ítélve. Ez eléggé elkeserített tegnap éjjel, szóval a buliban nem éreztem annyira jól magam, meg beteg is voltam kicsit. Nikk direkt nekem vett Jogi varázsteát, az jót tett, de a tehetetlenség nem dobott fel. Az, hogy nyilvánvalóan van közöttünk valami, de nem lép egyikünk sem egy millimétert sem.

Most vagy egy órán keresztül írtam neki úgy három sort. Valahogy a tudomására akartam hozni, hogy ez így nem jó, nem mehet tovább. Mert az a gáz, hogy annak ellenére, hogy néha ad jeleket, nem történik semmi, a tök nagy, kellemetlen feszültségen kívül. Az is van, hogy asszem nem jól reagálok. Mert tökre zavarba jövök, és alázok. Lénike szokta mondani, hogy nagyon tudok alázni - de nem direkt! Csak olyan poénjaim vannak, amitől az emberek zavarba tudnak jönni. Sajnálom. Hülye reflex.

Sil beszélgetett Brennel, amiből kiderült, hogy Nikk nem közömbös irántam. De hogy régebben az volt a gond, hogy ő tanár én meg diák. Meg, hogy Breni bírná, ha lenne köztünk valami, mert én milyen jó fej meg blablabla vagyok. Aztán mégsincs semmi. Hiába hagyok vicces hangüzeneteket, meg hiába mondja N., mikor bejelentem, hogy aludni megyek, hogy "do I have to like it?". Mellesleg, mikor a hálószoba küszöbén álltunk, rávettem magam, hogy kérjek tőle egy gyógyölelést. Zavarba jött kicsit, de aztán bespurizott a szobába, hogy megmutassa a radiátort, amit már korábban is megmutatott. Talán, ha nem jelenik meg az egyik kedves vendég a küszöbön, akkor itt most nem három pont állna... Hanem egy jó zaftos beszámoló. :)

Na mindegy. Valszeg így kell lennie.
Albin azon akadt ki, miért hagyjuk, ha mind a ketten magányosak vagyunk. Mer' hát nem kellene, hogy azok legyünk. Én nem vagyok magányos. Csak, Bíbor szavával élve, emotional midget. Bénaaaa, jajdebéna.


szinamondta 2/23/2004 03:58:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?