szinamond

2004/02/20
Nikk felfedezte az új üzenetet. Nyilvánvalóan tetszett neki, mert az ő hangüzenete arról szólt, ahogy röhögve meséli Brennek. De olyan édi volt, először azt mondja, "e. direkt engem szivat", aztán kijavítja magát, hogy lehet, hogy csomó barátom fél még a kígyóktól. Nemrég beszéltünk, de újra fog hívni, mert New Yorkban van valami koncerten és nem jól hall. Úgy néz ki, Sil jön holnap és Nikkéknél lesz buli szombaton, de még minden bizonytalan, mint általában.

Közben meg eszembe jutott, ne hívjam-e fel Khalidot. Jó lenne vele beszélni. Csak tudni, hogy mi van vele. És legszívesebben M.fejnek is a seggébe rúgnék, amiért nem képes egy sorral megdobni.

Mondtam már, hogy a pasik gázak? (Vicces, először azt akartam mondani, hogy "szívnak". Ami egyértelmű tükörfordítás. Mint ahogy tegnap azt mondtam, "épp Nikk-kel voltam a telefonon". Te jó ég. Én felejteni el magyar? Két pofont az arcomra.)


szinamondta 2/20/2004 04:47:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?