szinamond

2004/02/17
Retek is hozzászólt, betojok a röhögéstől. "Persze a félénkségen kívül bejátszhat egy csomó kulturális cucc is, pl. lehet, h azt hiszi, h a mi kultúránkban ha valakit megcsókol, akkor azt feleségül kell vennie. :)" Hát, nem hiszem - bár, a buliban volt olyan haver, aki megkérdezte, hogy a magyarban van-e szó arra, hogy napfelkelte. Nem rosszból, egyébként!

Most is hajnalig leszek fenn, előre látom. Anyukám ismét felhívta a figyelmemet, hogy az éjfél előtti alvás a legfincsibb, de hozzátette, "Természetesen a helyedben én is rá lennék tapadva a rádióra!!:))) "

Rá is vagyok, megint Wildstyle HipHop. Megnéztem előtte azt a filmet, amit Nikk írt át nekem, Lords of the Floor 2. Beszarás. Hangosan fel kellett kiáltanom időről időre, hogy
ezek a csávók mit nem tudnak. Én is b-girl akarok lenni. És lenne egy saját crew-m, amibe bevenném Barkát is. És ott nyomnánk minden buliban - ezt mondjuk megnehezíti, hogy Pesten majdnem minden helyen apró fehér kavics a borítás. De még ha csupa seb és horzsolás lennénk is, mi volnánk a breakbeat királynői. Hihi.


szinamondta 2/17/2004 08:39:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?