szinamond

2004/03/10
Ma van a szülinapom, oáá. Éjjel 3 óra van, azt hiszem, ágyba bújok. És majd délután megszerelem a buli képeit, és felrakom őket, hogy mindenki láthassa, mennyire kontroll nékül voltam. Kábé semmi koncepció nincs bennük, úgy vadásztam a gépemmel az emberekre, mint Vahúr a kacsákra. Mindent meg akartam kaparintani. Jamie, új ismerősöm szóvá is tette, hogy nemá, bebörtönzöm az emberek lelkét, méghozzá az engedélyük nélkül. Ez megint Rushdie-ra emlékeztetett, akinek a bajszos ősanyája nem engedte a fotózást (mondjam még? Midnight's Children). Capturing the soul.

Egyébként tök véletlenül csináltam három, pár másodperces filmecskét is. Abszolút nem tudtam róla. De majd jól felteszem ezeket is.

Most szundi, holnap tesztet írok földrajzból, mbassza, tisztára, mint középisiben. Pedig nem is járok föcire, csak a szextanárom egy megszállott. Úgy értem persze, Worldly Sex.

És a
Kickeenek meg az Albinnak még most gyorsan köszönök egyet, mielőtt lelépnek Kaliforniába. Olyan édesek, még pénteken megköszöntöttek, kaptam tőlük egy hip hop regényt, egy W. Allen képet (hogy legyen mihez csatolni az aláírást), meg egy szupi mágnest. I am still learning. Apukám rémálma. :) És a legjobb, hogy eljöttek ők is a bulimba, és Kickee kisütött vagy száz darab palacsintát, az összes vendég nagy örömére. Sőt, tanítgatta is őket, míg Albin szendvicseket, én meg tésztasalátát gyártottam. Örültem, hogy ott voltak, annak ellenére, hogy mikor elmentek úgy 3 körül, én olyan voltam, mint légy a falon. De a jobbik fajtából. Ezt nem gondoltam volna pár hónapja, az biztos. Hogy a kínai bagázstól a brooklyni rasta freestyleren keresztül az olasz barátnőm és a magyar delegáció is, namegméga kolumbiai haverom összes homeboy-a ott lesz a szülinapi bulimon... Ja, mindezt a volt professzoraim házában, egy ideig nélkülük, mert ők DJ-skedtek egy esküvőn. Addig is, amíg odaértek, odaadták a kulcsot. Bulizzál, szina. Aztán másnap megköszönték, hogy ilyen jó buli még nem volt náluk. Imádom őket. Nikk meg, csodák csodájára, imádta a Túrórudit! Mageenek a Kapucíner jött be a legjobban. Úgy szerettem, hogy szerették. És most gyorsan letörlöm a nyálat.


szinamondta 3/10/2004 09:24:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?