szinamond

2004/03/12
Most még az jutott eszembe, miért tudok ilyen magányos lenni hirtelen? Utálom, hogy annyira függök az emberektol. És hogy semmi sem egyszeru. Elolvastam a Lénikének hosszú idon keresztül írogatott levelemet, és annyira egyértelmu belole, hogy a Nikk-ügy el lett cseszve. Benne volt a lehetoség teljesen.

Most meg az idegesít, hogy Den ma este tökre semmibe vesz. Közben meg Jamie Albanyból írja nekem az emaileket - elküldtem neki a novellát, amit ezen a héten kellett beadni. Azt írta, tetszett neki, és a reakcióiból úgy tunt, teljesítettem a feladatot. Megint a kérdés: mi lenne, ha ebben a városban lakna? Mellesleg Khalid sosem hívott vissza, ami nagy bunkóság, mivel meghívtam a szülinapomra. Talán jobb is.

Nem fosom itt a szót. Elég a pasikból. Foleg akkor, ha Malajziában vannak. Nikk két hét múlva jön haza, szóval még csak emailezni sem tudok vele.


szinamondta 3/12/2004 06:31:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?