szinamond

2004/03/12
Nem hiszem el, hogy majdnem egy het eltelt a
szulinapi muri ota. Annyira faj mindig az ido mulasa. Borzalom.

Nem is irtam meg rola, de valszeg eleg egyertelmu, hogy mennyivel masabb ez a felev, mint az elozo. Nemcsak amiatt, hogy csomo ember nev szerint ramkoszon a kampuszon, hanem, mert otthon erzem magam. Tenyleg ugy erzem, hogy vannak emberek, akikre szamithatok. Es persze ilyenkor jon az elozetes nosztalgia, meg a majdnemelsirommagam hangulat. Mult heten is majdnem sikerult ezt osszehoznom, mikor Luival emaileztem. Es azt irta, hianyzom neki. Pedig masnap talalkoztunk. Es o is hianyozni fog.

Meg peldaul az is, ahogy a kocsiban New Haven fele menet Khaiim es Magee elkezdenek freestyle-ozni valami random zenere, abszolut termeszetesen. Es a nap, ahogy reggel besut az ablakomon, meg meg talan az a hulye erzes is, hogy a kod bepotyogese nelkul nem jutok be a szobamba. Meg Bibor a sok, feloldhatatlannak tuno parajaval - kicsit felek most, hogy miutan osszezavartam szamara a dolgokat es nem tudott eljonni a bulimra, nem lesz mar olyan jo baratom. Felek elveszteni. Megvettem neki A kis herceget, mert meg nem olvasta. De asszem, egy ideig nem akar latni.

Sok lenne a tanulnivalom es az inteznivalo is, de mennyivel fontosabbak a baratok es a szorakozas. Denjel rakerdezett tegnap, hogy irtam-e rola ide. Es mondtam, hogy igen, de nem tul reszletesen. Kulonben is, annyi van most a fejemben rola, hogy mik is vagyunk? Friends with benefits. Eufemizmus rulez.

Ugyis mindegy, valahol melyen Nikkbe vagyok szerelmes. De szinte teljesen lemondtam rola. Baratnak viszont nagyon-nagyon, kapott is tolem egy kis ajandekot. Egy apro femdobozt, amin a Nyugati Boszorkany kepe van - es tettem bele egy Sport Falatot, amit imad. En, mint witch. Mar csak egy spontan oleles kellett volna, de a korulmenyek megint nem engedtek. Meg a dolgok a fejemben. Inhibitions.

Legeslegjobb szulinap volt. Es meg Dentol is kaptam kepeket, teszek azokbol is majd fel.


szinamondta 3/12/2004 01:11:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?