szinamond

2004/03/31
Nem is írtam, de megnéztük a naplementét. Egyre jobban kedvelem Dent, olyan intellektuális beszélgetéseink vannak, hogy húha, és amellett meg egyre kedvesebb velem. Mond olyanokat, hogy velem akarja tölteni az idejét (tanulás helyett) - ez egy amerikai hímneműnél nem csekélység -, meg főz nekem vacsit. Juj, a múltkor olyan omlettet csinált reggelire, hogy leesett az állam. Nemcsak, hogy esztétikus volt (hogy nézhet ki jól egy kupac habos, megsült tojás összevegyítve zöldségekkel), de fincsi is. Csak a paprika hiányzott a tetejéről. Legközelebb én is akarok neki főzni. Valami jó kis főzeléket talán, meg meggylevest - itt még a hideg gyümölcsleveseket sem ismerik.

Ma volt egy baráti rendezvény a multikulturális hét keretében: A Nite in Spanish Harlem. Emberek felolvasták a saját költeményeiket, spoken word is volt, aztán persze a fiúk elkezdtek freestyle-ozni. Utálom ezt így leírni, mert nincs jelentése magyarul. Pedig az a lényege, hogy beszélgetnek, elmesélnek dolgokat rímben és ritmusban, és reagálnak egymásra.

Magee olyan drága volt megint, nem hagy fel a meglepetésekkel. Dehogy gondoltam volna múlt félévben a hip hop órán ülve, hogy valakivel is ilyen jóban leszek. Most meg, mikor leült mellém a költészet-cucc alatt, egyszercsak átölelte a törzsemet (ő le volt süppedve hozzám képest, én a fotel karfáján ültem). Olyan zabálnivaló kisfiú a fehér, Afrikában felnőtt fejével!


szinamondta 3/31/2004 10:08:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?