szinamond

2004/03/29
Olyan jol erzem magam. Vannak barataim, akik szamitanak ram. Alainnal is tudok szemelyes dolgokrol beszelgetni mar, olyanokrol, amiket talan masokkal nem nagyon oszt meg. Magee, a kis draga, meg amikor meglat, ugyanolyan fapofaval ugyan, amilyenje van, de kitarja a karjat es magahoz olel. Tegnap kicsit lazitottunk egyutt, a Bistro nevu kajaldaban volt hennafestes. Persze megint nem jelent meg senki, csak
Albin, Kickee, egy-ket lany es en, es Den is jott kesobb. Most van harom hennakaticam, de eleg rohejesen neznek ki.

Dennel utana atugrottunk a Party Barnba: ez az a hely, ahol a nagyobb bulikat tartjak, szo szerint olat jelent. Hat, ez megint bebizonyosodott. Ma sem ertem, hogy itt miert az uvoltes a nap fenypontja, a miniszoknyas osszecsuklo hanyasrol nem is beszelve. Hagyjuk. A hetvenes evek bulija helyett inkabb megneztuk videon Az elveszett gyerekek varosat Dennel. Jo hozza odabujni.

Ma izgi nap volt, elmentem a Food Not Bombs emberekkel kajat osztani. Ez egy onkentes csoport, akik osszeszednek kajat, Dunkin Donutsbol meg Starbucksbol, ilyesmi. Aztan megfozik egy helyen es elmennek a Bushnell Parkba szetosztani hajlektalanok kozott. Tisztara elveztem veluk lenni, bar elsore nem voltak olyan beszedesek. A kaja gyorsan elfogyott, mert tobben jottek, mint amire szamitottunk. Viszont utana fociztunk egy hatalmas gumilabdaval, amivel feluleseket szokas csinalni. Ugy elveztem, rugtam is egy golt, es fel is loktek egyszer ugy, hogy szankaztam a sarban. Juhuuu! Hideg volt azert kicsit, meg taknyos vagyok, de akkor is szupi volt.

Es vegre masfajta emberekkel volt dolgom, mint a Trinity-atlag. Ok kinezetre is masok, nemcsak nyitottsagban, meg politikai aktivitasban. Ott volt a tizenket eves John, akinek mindket fuleben fekete lapfulbevalo van, el tudom kepzelni, hog jovore mar tagitani fogja... :) O azt mondja, nem olvassa a Hartford Courantot, mert politikai maszlag. Az About a Boy kisfickojara emlekeztetett, csak eppen radikalisban. Beszelgettem masokkal is, jo erzes volt, hogy erdeklodtek. Annyira erezheto volt a kulonbseg koztuk, es az atlag connecticuti kozott.

Mi a jobb taktika: kozel kerulni es melegseget adni es kapni, amig lehet, vagy pedig tavolsagot tartani, hogy ne fajjon annyira a vege?


szinamondta 3/29/2004 02:19:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?