szinamond

2004/04/24
Basszus, nagyon-nagyon ott van ez a Sena album! Kickee mamája hozta el nekem, pontosabban Dennek - ajándék lesz, de nem várhatom meg vele a diplomaosztást, nem bírom ki addig. Elég lesz jövő csütörtökig várni, akkor lesz a diploma-kiállításának a megnyitója. Meglepetééés! Remélem, tetszeni fog neki. Ma elvitt a családjával ebédelni megint, tök édik a nővérei, az egyikük felajánlotta, hogy New Yorkban ki-be járkálhatunk majd a lakásában Barkával. Hurrá.

Ha nem látom húsz percig, már hiányzik. Ez milyen. Tegnap éjjel, kicsit már kijózanodva valamire így reagált:

I just want to be close to you . The closest possible, and as long as possible.

A drága persze egy csomószor elnézést kért a tegnap estéért, meg nem győzte megköszönni, hogy törődtem vele. Hát hogyne!

Worcesterben (ejtsd: vusztör) kajáltunk, az egyik pár nagyszüleje itt lakik, de még milyen lakásban! Hatalmas terek, egy egész kollekció az amerikai impresszionista festőktől, színek és árnyalatok stimmelnek bútorban és kárpitban, gyönyörű. Mikor mondtam Freeman-nagypapának, kedvesen mosolyogva aszonta, "and you're a beautiful young lady".

Viszont én meg azt szeretném, ha Den is eljönne és találkozna az enyémekkel! Látná, anyukám milyen kedvesen, de eltökélten tömi a vendégekbe a finomabbnál finomabb kaját, apukám milyen felvont szemöldökkel mond gunyoros vicceket (amire húgommal hülyén összenézünk) és Soogikám hogyan mosolyog és vakkant vissza egy rövid választ a vendégek terjedelmes (ál)érdeklődésére. És látná, ahogy végre megölelem őket és ... hogy hogyan fogok újra odakapcsolódni? To relate back again. És elvinném az összes kedvenc helyemre, és táncolnánk hajnalig, és ennénk-innánk szabadtéren, és bemutatnám a "krém"-nek. Kicsit félek. Hogy mi fog történni az agyamban.

környezetváltás
nem egy nagy áldás
de nem tagadom
az akaratom
az ami ide vonz
az utam ami
nem egyenes
körkörös
vagy akár spirál
kell a kihívás
hogy megismerjem
lássam és legyen
az enyém
magamévá tegyem
a világot
körülöttem
de beismerem
vágyni fogok
várok és bánok
talán sokat
mindig és mindenhol
apukám mondta
oda ahol nem vagyok


szinamondta 4/24/2004 11:23:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?