szinamond

2004/04/24
Furcsán érzem magam. Itt ülök Den szobájában, Anima szól, amit máskor tulképp ki nem állhatok, de most valahogy kellemes. Próbálom őrizni az álmát. Szegénykém eléggé berúgott, nincs jól. Illetve, lehet, hogy most már nem fáj annyira a hasa; talán nem maradt már benne szignifikáns tartalom. Ez van. Spring Weekend, számítottam rá, hogy mindenki abszolút koki lesz három napon keresztül. Péntek éjjel kezdődött, Narinék nyitottak két ismert, ámde annál idétlenebb zenekarnak. Ez jó volt, sikítoztunk is nekik. De innen kezdve egyre unalmasabb lett. Vasárnap elvileg jó kell, hogy legyen, na nem
Ludacris miatt, hanem a Beatnuts-t akarom megnézni.

A legjobb az este mégis az volt, hogy észrevettem, itt van Lui. A piszok nem jelentkezett már ezer éve - most felbukkant, kicsit dumáltunk. Közben jöttek a Subway ingyenszendvicsek. Három kis suhanc ott álldogált a bringáikkal a közelben, gondoltam, hozok nekik is. Annyira meglepődtek - normál esetben Trinity-emberek nem szólnak hozzájuk. Aztán a kajáért cserébe elkértem az egyikük bringáját. Annyira jó érzés volt! Ezer éve nem bringáztam, és most csak úgy suhantam fel s alá a parkolóban, a hűvös szél meg jött szembe velem, a fiúk meg élvezték, hogy én élvezem. Olyan szabad érzés volt!

Na, mit fosom itt a szót megint. Elolvasom inkább, mi történt a nagyvilágban. Gondolom, nagyon sok jó nem (mi ez a pesszi.na.mizmus?). Nikk hívott, hogy menjek velük Bostonba holnap - de nem tudom, van-e értelme. Vasárnap egy órára vissza kell érni a Beatnutsra. Döntések, hajh.

Ja, igen. Khaiim kérdezte, vannak-e új b-girl move-jaim. És mindig elszégyellem magam, hogy nem. Nem tudok lemenni a földre. Pedig akkora poén lenne - ő, Magee és Den ma nyomták kicsit. Khaiim szerint május 2-ig, mikor Dave partija lesz, megtanulhatnék pár mozdulatot, hogy aztán előjöjjek velük. Legalább egy freeze-t kellene. Megtanulok valamit a netről. :) Ha beatboxot lehet, talán lehet breaket is. Vagy megnézem még egyszer a Lord of the Floorst, jól zavarba jövök - és feladom.


szinamondta 4/24/2004 07:05:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?