szinamond

2004/04/23
Heheh. Megbigyóztam itt a gépet a könyvtárban, úgyhogy vannak ékezetek. Valakinek az agyára fog menni a 'z' és az 'y' feloldhatatlan ellentéte.

Szóval rossz linket tettem be a múltkor, de javítottam. Készülőben levő Worldly Sex projectemet meg lehet nézni.
Komoly. Az előadás jól sikerült. De meglepő volt, hogy a professzorok még mindig tartanak kicsit a nettől. Mondjuk jogos aggodalom, hogy hogyan határozzák meg az értékelés kritériumait? Tettek fel pár érdekes kérdést, az egyik kemény dió: ha bemásolsz egy képet a netes research projectedbe, hogyan tünteted fel, honnan való. Namost, én azt gondoltam, ha személyes honlapról szedted, nem kell feltétlen feltüntetned. Ha hivatalos site-ról, akkor igen. Mert ha már valaki egyszer kimásolta valahonnan, nem az övé igazán - hogyan követjük le, hogy honnan származik a kép eredetileg? És különben is, kinek a tulajdona? Főleg, ha site-ról site-ra adódik körbe. Vélemény?

Sokat változtam. A múlt héten kiszakított farmeromban nyomulok. Az egyik combján hátul van hosszában egy hasadék. Drótnyom. Bugyi meg minek.


szinamondta 4/23/2004 11:22:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?