szinamond

2004/04/19
Jó is, hogy Den ilyet mondott megint, amitől falra mászok: "so see you when I see you". Mi ez a nihilizmus? Mikor rákérdeztem, hogy ez most mi, aszongya, mert hogy nem tudja, mikor lát legközelebb. Erre én, hogy azért az emberek szoktak lépéseket tenni azért, hogy lássák a másikat. Ja, mondja erre ő, de a mondata feltételezi, hogy látni fog.

Oké. Jobb is, ha nem alszunk együtt ma, mer' má' sok lenne. Még a végén beleélem magam. Pénteken nem mentünk New Havenbe Nikk bulijába, noha N. szerette volna. De tök fáradtak voltunk, úgyhogy inkább megnéztük a
Kill Bill Vol. 2-t. Hát, nekem elég kiábrándulás - az első rész tök vicces volt, a sok vér és erőszak abszolút fricskának hatott, imádtam a film montázs jellegét, a sok utalást. Ezzel szemben a második rész kevésbé erőszakos, lassúbb, több benne talán a párbeszéd, de nem győz meg. A Bride (Uma Thurman) alakja szerintem kidolgozatlan, csak az akaraterejét látjuk, ezen kívül nem sok személyiségjegye van. Meg mi az, hogy a végén majdnem úgy tűnik, nem élet az élet Bill nélkül?

Tegnap meg Middletownban vacsiztunk Bíborral, Beckivel meg Meghannel, meg mi ketten. Utána a Wesleyan University-n megnéztünk egy ázsiai programot: egy csomó diák adott elő a saját kultúrájára jellemző dolgot (tánc, zene, akár saját vers) - irigykedtünk, hogy a Trinity-n miért nincs ilyen lelkes és összetartó közösség. Miután visszajöttünk, lementünk itt a buliba, Peter Touch nevű latino-hip hop DJ játszott, nem volt rossz. Ma meg kickee-nek volt a nagy napja, páran megleptük - rendeltünk neki capuccino-tortát, meg csináltunk egy emlékkönyvet fotókkal meg kis beírásokkal. És a könyvtár kávézójában összegyűltünk a tudta nélkül és megköszöntöttük. Úgy tűnik, örült neki. És a virágzó fák előtt Den csinált az egész csoportról képet. Jó, hogy ott volt, bár annyira máshogy viselkedik társaságban. Hűvösebb sokkal és öntudatosabbnak mutatkozik.

Ja, Bryan, volt könyvtáros munkatársam visszalátogatott a kampuszra a hétvégén. Mikor meglátott, az első mondtata az volt, "te összementél"! Azért megbocsátottam neki, és ma dumáltunk kicsit - örültem, hogy elhívott.

Muszáj ideírnom pár sort, amiket Den mondott, mert nem akarom elfelejteni őket.
Mikor egy melléknevet kerestem az új novellámhoz (jézus), megkérdeztem, milyen szót használna. Erre félbeszakít és azt mondja, gyönyörű. Beautiful. I would use beautiful.

Azt mondja, csomó dolga van (mint ahogy nekem is, jaj), de inkább velem lenne. Ja, vicces volt, pénteken igyekeztünk a package store-ba, ahol lehet venni alkoholt, de vigyázat, csak kilencig. Átmásztunk két kerítésen, mert nem akartunk nagyot kerülni. Na, az egyik elég kiálló-drótos volt. Úgyhogy a jó kis American Eagle farmerom, amit kezdtem egyre inkább megszeretni, úgy kiszakadt, hogy ihaj. Még el kell döntenem, félig kilátszó sejhajjal mászkálhatok-e. (Nem látszik ám ki. Meg különben is, itt mindenki szakadt cuccokban jár. Kivéve a prepiket, akik Larph Laurent nyomatják. Ezt tökre bírom: they rock Polo).

Az egyik ázsiai tánc lány tagja úgy rázta a csípőjét, hogy nagyon. Den rákérdezett, vajon nekem is menne-e. Az esti buliban nem kíméltem magam (Khaiim bevetette a szokásos "go E. go E." kántálást, amitől mindig zavarba jövök), mire Den megjegyezte you really can shake it! you're hot, baby! Olyan vicces, mikot azt mondja, hogy HOT! A végén van egy glottal stop, vagyis az a fuldoklós hang, a -t helyett.


szinamondta 4/19/2004 08:01:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?